اکسسوری های ضرورری نشیمن در دکوراسیون منزل!

اکسسوری ها عناصر مکمل در دکوراسیون داخلی هستند در واقع اشیا و لوازم هنری و زیبایی هستند که جزء ضروریات منزل نیستند اما در جلب توجه و چشم گیری محیط نقش فراوانی دارند.

مبلمان اصلی با به کارگیری المان های دکوری و اکسسوری ها شکل گرفته ودر واقع بدون آن ها اتاق نشیمن روح و حس زندگی و فضایی گرم را برای کاربران ایجاد نخواهد کرد در ادامه با  نمونه اکسسوری های ضروری برای نشیمن با دکوبوم همراه باشید….

کوسن و بالشتک ها

دو دلیل برای استفاده از کوسن ها در دکوراسیون وجود دارد اولین دلیل ایجاد راحتی بیشتر در استراحت، خوابیدن و نشستن می باشد و دلیل دیگر تزئینی بودن آن و قابلیت تطبیق با رنگ ها و بافت ها و متریال های به کار رفته در فضاست که می تواند متناسب با فصول و سبک ها و تغییرات دکوراسیون هماهنگی و انطباق ایجاد نماید.

پتوهای سبک و ملحفه هایی با بافت های متفاوت

این اکسسوری شیک چندین عملکرد را در کنار هم داراست برای فصول سرد و القای تم فصل زمستان به نشیمن یا برای تغییر دادن و افزودن رنگ به دکوراسیون می تواند ایده ای بسیار مناسب بوده و با به کارگیری بافت های مختلف می تواند همخوانی بیشتری در فضا یجاد کرده و زیبایی و کارایی بیشتری را به فضا بیافزاید.

چیزی که احساس زندگی و شادابی را به فضا ببخشد

هر اتاق نشیمن نیاز به چیزی دارد که آن را زنده کند .

رنگ های شاد ، استفاده از طرح گل ها و نقش های شاد در دیوارها و یا استفاده از نقاشی ها و آثار هنری  بسیار فضا را تغییر می دهد و علاوه بر آن وجود گیاهان و گل های طبیعی  در نشیمن بسیار فضا را زنده و پویایی را در نشیمن افزایش می دهد.

 شمع ها

استفاده از شمع در دکوراسیون داخلی آرامش فضا را بیشتر ساخته و تمی منحصر به فرد در فضا ایجاد می کند رایحه حاصل از انواع معطر آن همینطور ایجاد  نورکم در فضای نشیمن محیطی مطلوب و هنرمندانه را ایجاد می کند و برای قرارگیری روی میز های جلو مبلی یا قهوه خوری نیز می تواند بسیار مناسب باشد در واقع شمع با ایجاد نور کم می تواند فضایی آرامش بخش را برای مواقع استراحت و نیاز به آرامش مهیا سازد.

المانی شخصی و مورد علاقه

مهمترین چیزی که باید در اتاق نشیمن خود داشته باشید چیزی است که برای شما بسیار شخصی و معنی دار باشد می تواند یک اثر هنری، یک عکس، و یا انواع اکسسوری هایی باشد که برایتان منحصر به فرد  محسوب می شود.

منظور از المان شخصی چیزی است که نمی توان به فروشگاه رفت و آن را خریداری نمود چیزی منحصر به شما که احساسی خاص را به دلیلی شخصی در شما ایجاد می کند و فضای نشیمن منزل شما را از دیگران متفاوت می سازد.

تحریریه دکوبوم

منبع: thespruce

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4134 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم