ترفند های دکوراسیون منزل برای فروش خانه

دکوراسیون داخلی منزل برای فروش خانه می تواند تاثیری چشم گیر در سرعت فروش خانه ی شما داشته باشد! اغلب افراد می دانند که برای فروش خانه با قیمت بهتر و با صرف زمان کمتر می بایست تغییرات و تعمیراتی در دکوراسیون خانه ی خود ایجاد کنند، برای مثال پوشش رنگی دیوار ها را نو کنند یا به پوشاندن و تعمیر عیوب و خرابی های موجود در تاسیسات یا پوسته ی ظاهری خانه بپردازند. اگر برای فروش سریع خانه ی خود به پیشنهاد هایی سریع و تاثیر گذار برای تغییر دکوراسیون نیاز دارید با ما همراه باشید.

نورپردازی فضا ها

نور موجود در یک محیط علاوه بر جلوه و نمایش تمامی اشیا و اجسام موجود در آن فضا تاثیر مستقیم دارد، اگر در قسمتی هایی از خانه نیاز به اضافه کردن نور محیطی یا قرار دادن نور های تاکیدی بر اجسام نصب شده بر روی دیوار است دست به کار شوید و با اضافه کردن چند چراغ، زحمت تجسم کردن را به مشتری ندهید و خود، معرف دکوراسیون خانه تان باشید.

به ارزش های موجود در دکوراسیون خانه ی خود توجه کنید

در تمام اتاق ها و فضاهای موجود در خانه قدم بزنید و به این موضوع توجه کنید که کدام یک از مبلمان و شاخص های به کار رفته در دکوراسیون خانه ی من جلب توجه می کنند؟ نکات مثبت و منفی را بسنجید و فضا های مثبت را بدون تغییر بگذارید و قسمت هایی که از نظر شما جلب توجه نمی کند را اصلاح کنید و با اضافه کردن عناصر تزیینی یا تعویض مبلمان موجود، چشم اندازی مناسب و پرانرژی به خریدار بدهید.

به امکانات کاربردی خانه اضافه کنید

خود را جای خریدار بگذارید و چیزی که دوستدار مشاهده ی آن است را به او بدهید، گاهی با اضافه کردن یک قفسه یا کتابخانه و یا استفاده از قسمت های بلا استفاده و قرار دادن یک میز کار خانگی در این قسمت ها می توانید فضا هایی کاربردی ایجاد کنید.

به فضا هویت ببخشید

با اضافه کردن رنگ های متفاوت و جالب توجه در مبلمان و دیواره ها و دیگر اجسام موجود در فضا می توانید به دکوراسیون هر بخش از خانه ی خود هویت بدهید و قسمت های بی روح خانه را جذاب جلوه دهید. ممکن است باورش سخت باشد ولی گاهی برای مثال یک مبل لاجوردی رنگ یا یک تابلوی زیبا با نورپردازی مناسب که هر دو جزیی از وسایل شخصی فروشنده محسوب می شود می تواند نظر خریدار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد.

ترفند های دکوراسیون منزل برای فروش خانه

ترفند های دکوراسیون منزل برای فروش خانه

ترفند های دکوراسیون منزل برای فروش خانه

ترفند های دکوراسیون منزل برای فروش خانه

ترفند های دکوراسیون منزل برای فروش خانه

ترفند های دکوراسیون منزل برای فروش خانه

تحریریه دکوبوم

منبع: freshome

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • رها فروردین ۱۴, ۱۳۹۵ در ۱۴:۴۷

    این کار یجورایی بزک کردن نمیشه؟ ما میخوایم خونمونو بفروشیم بزرگتر بخریم. تو این بازار مشتری نیست واقعا.
    داشتم راه های فروش سریعتر خونه رو می گشتم که این مطلب و دیدم. اگر بزک کردن نمیشه و از نظر وجدانی کار درستی به حساب می یاد یکم روی نورپردازی خونه کار کنیم. شاید بهتر به چشم بیاد.

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

1928 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم