۴ اشتباه بزرگ در دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک

فقدان نور در فضاهای کوچک به صورت کاملا مشهودی فضا را تیره و کوچک نشان می دهد. در حقیقت اگر قسمتی از فضا به دلیل کمبود نور دیده نشود انگار اصلا وجود نداشته است. نور طبیعی بهترین نور برای فضاهای کوچک می باشد و با استفاده از نور پردازی های مصنوعی می توانید این فضاها را از یکنواختی خارج کنید.

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

مبلمان تمام چوب و رنگ های تیره و مرده خانه شما را بی روح نشان می دهند. استفاده از رنگ های شاد و روشن برای فضاهای کوچک مناسب تر می باشد. ترکیب عنصر چوب با دیگر مصالح می تواند هم تنوع لازم را در خانه ایجاد کند و هم گرما و سرزندگی را به خانه بیاورد.

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

نگه داشتن و به کار بردن وسایل غیر ضروری و بدون استفاده خانه شما را به هم ریخته جلوه می دهد. این شلوغی فضا دید بصری خانه شما را از بین می برد. استفاده از اکسسوری های محدودتر و متناسب با سبک خانه تان جلوه مناسب تری را در فضای شما ایجاد می کند.

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

استفاده کردن از شیشه و آینه به دلیل انعکاس نور و تصویر فضای کوچک را دلبازتر نمایش می دهد. توصیه می شود آینه را در قسمتی از فضای خانه خود بگذارید تا هم نور بیشتری برای بازتاب به آن برخورد کند و هم بهترین منظره در مقابل آن قرار داشته باشد. استفاده از آینه ها در ورودی خانه توصیه نمی شود.

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

دکوراسیون داخلی خانه های کوچک

تحریریه دکوبوم

منبع: decoboom

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2910 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم