روش های هوشمندانه برای پنهان کردن شوفاژها

با گرم شدن هوا و خاموش شدن شوفاژهای منزل برای ایجاد تغییرات دکوری می توانید رادیاتور ها را از دید خارج کرده و یا با ترفندهایی آن ها را بپوشانید در ادامه با چند راهکار برای مخفی کردن شوفاژها در دکوراسیون با دکوبوم همراه باشید….

پوشش شوفاژ با باکس و مبلمان سفارشی

 ساخت سفارشی نیمکت بر روی شوفاژ ترفندی هوشمندانه برای مخفی کردن رادیاتور، هویت بخشی به دکوراسیون آشپزخانه و ایجاد فضایی به منظور کار و صرف غذا می باشد حتی در حین زمستان اینکار می تواند گرمای خوب و نشیمنی راحت برای میل غذا باشد به خصوص اگر با بالشتک ها به منظور راحتی و نرم تر شدن کف نیمکت ها پوشیده شده باشد.

ایجاد قفسه و طاقچه روی شوفاژ

استفاده از قفسه یا طاقچه روی شوفاژ نیز می تواند نقطه کانونی جالبی در دکوراسیون ایجاد کند و قسمت نازیبای منزل را به نقطه قابل توجه و زیبایی مبدل سازدکه با چیدمان اکسسوری ها و اقلام دکوری تکمیل گردد.

کاور رادیاتور

یک پوشش طراحی شده به خوبی می تواند رادیاتور را مخفی نماید و از جهتی دکوراسیون سنتی  فضا را به مدرن تبدیل نماید شما می توانید یک پوشش رادیاتور را با سبک ها، متریال و رنگ های مختلف به منظور کاور استفاده کنید و از آن به عنوان مکانی برای اقلام دکوری یا ضروریات کاربردی و تغییر نمای رادیاتور استفاده کنید.

پنهان کاری های ساده

با راهکارهای ساده مانند ارتفاع بلند پرده در تابستان و یا قرار دادن میز ها و قفسه ها در جلوی شوفاژ و یا قفسه های کتاب  و یا قرار دادن گلدان های بلند می توانید بدون صرف هزینه به راحتی شوفاژ را از دید خارج نمایید.

تحریریه دکوبوم

منبع: bhg

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    5061 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم