سیستم هوشمند خانگی

8cd77b8f0fd2d2925bea4875c71202f0_XL

سیستم‌های اتوماسیون خانگی خیلی جالب هستند اما در اکثر موارد این سیستم‌ها دارای اَپ‌های کاربرپسند و مفید نیستند. به تازگی یک شرکت نروژی سیتم جدیدی از این نوع را به نام Future Home معرفی کرده است. در ادامه می‌توانید با این سیستم اتوماسیون خانگی آشنا شوید شاید جالب‌ترین نکته در مورد این محصول طراحی زیبای آن باشد. اسمارت هاب این محصول به قیمت ۹۹ دلار عرضه می‌شود و برای خرید کیت ویلای آن باید ۱۵۰۰۰ دلار بپردازید.

بیشتر بخوانید: طراحی ویلا مدرن – به صورت تخصصی

با استفاده از این ابزار شمامی‌توانید تمام وسایل هوشمند خود را کنترل کنید. لامپ‌ها، دمای خانه، پرده‌ها و حتی لوازم خانگی از طریق Future Home کنترل می‌شوند. از نظر مصرف انرژی و البته مسائل مربوط به ایمنی Future Home واقعا وسیله‌ی به درد بخوری است.

همچنین Future Home دارای اَپ کاربردی و زیبا برای اندروید و iOS است ولی متاسفانه هنوز نرم‌افزار ویندوزفون آن ارائه نشده است.

اما این شرکت قول ارائه یک نرم‌فزار تحت وب را در آینده نزدیک برای ویندوزفون داده است.

Lumia920_wlebovics_Freebie-red

اریک استاک‌ لند مدیر عامل این شرکت نروژی در مورد این موضوع می‌گوید:

نرم‌افزار اَندروید و iOS برای محصول ما وجود دارد ولی برای کاربران دسکتاپ و ویندوزفون یک نرم‌افزار تحت وب فوق‌العاده ارائه خواهد شد. ما این نرم‌افزار را به زودی به ویندوز استور اضافه می‌کنیم.

نرم‌افزار Future Home به زیبایی طراحی شده و شما می‌توانید تقریبا همه چیز را بوسیله آن کنترل نمایید. همچنین یک دمو نیز وجود دارد که از طریق آن شما می‌توانید به کنترل یک اداره از طریق مرورگر خود بپردازید.

این نرم‌افزار همچنین یک حالت گرافیکی خوب نیز دارد که در محیط دسکتاپ و تبلت‌ها به راحتی می‌توان به کنترل خانه‌های بزرگ با وسایل زیاد و سنسورهای مختلف پرداخت. همچنین این شرکت اعلام کرده است که از ابتدای سال ۲۰۱۵ یک پروژه بزرگتر را آغاز خواهد کرد که دارای مناطق کلیدی خواهد بود به این مفهوم که به محض قرار گرفتن یک نفر در یک قسمت از خانه چندین کار بطور همزمان برای او انجام خواهد شد.

این اتوماسیون خانگی به همراه کنترل مرکزی هوشمند، دوشاخه‌ی هوشمند، تماس مغناطیسی، سنسور دما، فعال کننده و سوئیچ ارائه می‌شود.

surface-futurehome

همچنین به هیچ وجه نیازی به خرید باتری برای بکار اندازی این وسایل نیست، این شرکت در این مورد می‌گوید:

تمامی این قطعات انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کنند بنابراین دیگر نیازی به استفاده از باتری نیست. برای مثال، وقتی شما کلید یک لامپ را می‎فشارید، این کلید انرژی جنبشی مورد نیاز برای ارسال سیگنال به لامپ‌ها را فراهم می‌کند. سنسورهای دما نیز از انرژی خورشیدی استفاده می‌کنند تا دمای هوای اتاق را نشان دهند البته برای اتاق‌ها و فضاهایی که منبع نوری ندارند، مدل‌های دارای باتری از این محصول موجود است.

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2057 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم