طراحی داخلی رستوران با الهام گیری از فرهنگ مکزیک

از ویژگی های دکوراسیون داخلی این رستوران مکزیکی در اسپانیا میتوان به جنب و جوش،رنگارنگ و هنری و مجذوب کننده بودن اشاره کرد.روج زیبایی دکوراسیون این رستوران توسط Erbalunga Estudio خلق شده است.بر اساس این مفهوم که غذا باید با تمام احساسات درگیر شود(عطر،رنگ،بافت و ….)طراحان شروع به طراحی کردند.

رنگ های متنوعی که در فرهنگ و جواهرات مکزیک بسیار برجسته و مهم است در این رستوران استفاده شده که باعث جذب بیشتر مشتریان به این فضای هنری است.

ترکیب رنگی به کاربرده شده در این فضا عبارت است از:سبز مرجانی،زرد.رنگ دیوارها به منظور ترکیب و تهیه فضای پیوسته و پویا طراحی شده است.

استفاده از اشکال هندسی مانند مستطیل،باکس توپر و خالی،رنگ های متضاد فضایی شاداب و مدرن ایجاد کرده است.مبلمان در این رستوران مکزیکی بسیار ساده و ظریف انتخاب شده است.خطوط ظریف و روشن میز وو نیمکت ها،با ترکیب نورپردازی مدرن فضایی پویا را برایمان تداعی کرده است.

این سادگی اشکال،خطوط در مبلمان،ترکیب های رنگی و ساختار آجری زیبا نقش اصلی را در زیبایی و متفاوت بودن طراحی داخلی و دکوراسیون این رستوران مکزیکی ایفا میکنند.

با استفاده از ساختار آجرها،فیلتر مناسب نور بین قسمت های مختلف ایجاد شده همچنین در نمای این رستوران از این آجرها استفاده شده که نشان دهنده ای رویکردی مدرن،پویا در این رستوران است.

معماران مجرب در طراحی مدرن از این تکنیک های جالب در هنر و معماری برای خلق رستورانی مدرن استفاده میکنند.

تحریریه دکوبوم

منبع:interiorzine.com

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3220 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم