طراحی داخلی فروشگاه های کتاب، خلاقانه و منحصر به فرد

در کشورهای پیشرفته اهمیت کتاب و کتابخوانی از اولویت های زندگی امروز می باشد که با تمامی مشغله ها جزئی جدا نشدنی از برنامه روزمره افراد محسوب می شود. طراحی متناسب مغازه های کتاب فروشی چه در ابعاد بزرگ و کوچک، علاوه بر تامین نیاز های مشتری می تواند سبب جذب افراد به سمت کتاب و کتابخوانی و در نهایت ارتقاء فرهنگ در این زمینه شود.

طراحی داخلی کتاب فروشی بایستی  به نحوی باشد تا رفت و آمد و توقف های طولانی مدت را در افراد مورد توجه قرار داده و دسترسی به کتاب ها را برای افراد به آسانی مهیا سازد از نکات  ضرورری و هوشمندانه که امروزه در کتاب فروشی ها بسیار رایج گشته اختصاص قسمتی برای نشستن و مطالعه کتاب ها و گاه نوشیدن چای در حین مطالعه می باشد  که افراد زیادی را به سمت فروشگاه جلب کرده و می تواند زمان موثری برای گذراندن  مفید و هدفمند اوقات فراغت برای افراد در سنین مختلف باشد.

طراحی فضای خلاق ،نورپردازی متناسب،پوشش دهی سنین مختلف و تفکیک فضایی متناسب در فروشگاه کتاب از اهمیت ویژه ای برخوردار است که در کنار چیدمان صحیح و دسترسی آسان می تواند فضایی جذاب و ارگونومیک ایجاد کند. در ادامه با نمونه طراحی داخلی فروشگاه های کتاب با طراحی خلاقانه و زیبا با دکوبوم همراه باشید….

به منظور مشاوره رایگان برای انجام امور مختلف طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی و فروش مبلمان و محصولات خود از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۶۸۸ با دکوبوم در تماس باشید.

تحریریه دکوبوم

منبع: pinterest

امتیاز دهید post

۲ نظرات

  • ناشناس مهر ۱۷, ۱۳۹۶ در ۱۰:۲۵

    سایت خوبی بود ممنون

    پاسخ
  • ناشناس مهر ۲۳, ۱۳۹۶ در ۱۶:۱۳

    مطلب بسیار مفیدی بود

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

14149 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم