طراحی داخلی متفاوت و چشم نواز فروشگاه کفش و کیف

شرکت طراحی neri & hu و در شانگهای چین، فروشگاه  کیف و کفش جدیدی را برای برندی لوکس به نام valextra طراحی و اجرا نموده است. معماران با حذف دیوار بیرونی ساختمان و جایگزینی آن با نمای بتنی تیره در ارتفاع کمی بالاتر از سطح زمین سعی نمودند تا فروشگاه و محصولات آن از بیرون نیز قابل رویت باشند.

پس از قسمت ورودی، میزی چوبی که قسمت زیرین آن با آجرهای خاکستری چینی چیدمان شده اند قرار گرفته و در سمت دیگر قفسه های چوبی برای قرارگیری کفش ها در فضایی با ساختار دایره ای و از نوارهای چوب گردو ساخته شده است، که فضای نمایش کاملی را برای بازدید کنندگان فراهم می کند. در مرکز فروشگاه، میزی با یک اسلب از سنگ مرمر سفید زیر یک قیف نازک مخروطی و عمیق قرار دارد که نور بیشتری را وارد فضا می کند.

در دکوراسیون برای قفسه های نمایش کیف و کفش ها از کاشی های سبز منقوش به صورت عمودی استفاده شده که این رنگ تم فضا را از یکنواختی خارج نموده و محصولات منحصر به فرد برند valextra  را بر روی طبقه ای با لایه های ساخته شده از آجرهای خاکستری و پرسلان سفید، یک لایه چوبی به نمایش می گذارد و از  ویترین بیرون فروشگاه نیز دیده می شود.

در طراحی داخلی این فروشگاه استفاده از رنگ سبز، متریال های طبیعی و استفاده از فرم دایره ای به کار رفته در فضا به نحوی است که می تواند فضا را تحت تاثیر قرار داده و به زیبایی و پویایی فضا برای جذب بیشتر مشتریان کمک کند همچنین سیرکولاسیون فضایی در این فروشگاه به نحوی است که به مشتریان تا حدودی امکان رویت محصولات را از خارج فروشگاه داده و این راهکار هوشمندانه برای جذب کاربران برای ورود و خرید از فروشگاه می باشد از سوی دیگر در داخل فضا نیز با چیدمان صحیح این امکان برای رفت و آمد و دیدن تمامی محصولات در فروشگاه وجود دارد که سبب تعامل بیشتر کاربران با فروشگاه شده و در عین حال سبب ایجاد احساس خوب در کاربران خواهد شد در ادامه با مشاهده تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

 

تحریریه دکوبوم

منبع: designboom

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3317 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم