تغییر دکوراسیون مبلمان برای عید: تعمیر یا تعویض؟

تعمیر یا تعویض؟ مساله این است…

اگر برای ایجاد تحولی چشم گیر در دکوراسیون منزل خود به دنبال راه حلی کم هزینه هستید در جای درستی قرار گرفته اید، در این قسمت پیشنهادی کم هزینه و در عین حال بسیار تاثیر گذار را برای تحولات نوروزی خانه ی شما آورده ایم. شاید به فکر خرید مبلمانی جدید باشید و تعویض روکش مبلمان را کاری پر زحمت تصور کنید ولی لازم است بدانید که تعویض روکش مبلمان می توانید تغییری تاثیر گذارتر نسبت به خرید مبل جدید باشد چرا که با توجه به تنوع فوق العاده زیاد در بافت و رنگ پارچه های رومبلی و آزادی عمل شما در انتخاب هر کدام از آن ها می توانید دکوراسیونی باب میل خود ایجاد کنید. 

پارچه های مناسب برای روکش مبل

پارچه های که برای روکش مبلمان انتخاب می شوند مدام تحت فشار و کشش قرار می گیرند. این پارچه مدام در معرض سایش و اصطکاک قرار دارد. علاوه بر این این پارچه ها به دلیل ر دسترس بودن و استفاده مداوم بر اثر ریختن نوشیدنی ها و مواد غدایی متفاوت مدام در معرض لکه و کثیفی هستند به همین دلیل توجه به استحکام بالا و خاصیت ضد لکه و نظافت سریع و آسان داشته باشد.

انتخاب  پارچه های روکش مبلمان

اغلب پارچه های ترکیبی از الیاف مختلف بافته می شوند. ویژگی الیاف های موجود در بافت پارچه خود را در نظر بگیرید و برای خود مشخص کنید که ایا پارچه شما با مشخصات ذکر شده اش برای مبلمان شما مناسب است یا خیر؟ پارچه های رومبلی باید استحکام کافی داشته باشند و در نظر گرفته شد که در هر سانتی متر مربع چه تعداد گره وجود دارد. پارچه هایی مخصوص میلمان با تعداد گره های بیشتر از حد معمول تولید می شوند. به یاد داشته باشید که پارچه های جناقی که بافت اریب دارند از پارچه های معمول مناسب تر هستند. پارچه های بافت دار و با رنگ های تیره  نسبت به پارچه های لطیف و روشن کمتر آسیب دیدگی ها و لکه ها را نمایش می دهند.

توصیه های دکوبوم برای انتخاب پارچه برای روکش مبلمان

داماسک ها و پارچه های گل ابریشمی نوعی از پارچه های رومبلی هستند که برای سبک های شیک و مجلل توصیه می شوند. پارچه های داماسک دارای طرح های مات بر روی زمینه ای براق هستند و تار و پود آن ها ممکن است در یک رنگ و یا در رنگ های متضاد باشد.

تپستری ها: این نوع پارچه ها برای سبک های کلاسیک توصیه می شوند و به دلیل تنع در طرح و دوام بالا برای روکش مبلمان مناسب هستند.

پارچه های کتان: این نوع پارچه ها دارای تنوع و طرح بندی مناسبی هستند و به صورت ترکیب کتان با پتبه و با کتان با کنف نیز کاربرد دارند.

پارچه های پنبه ای: دسته ای دیگر از پارچه های مخصوص روکش هستند که در عرض، بافت و رنگ های متفاوت عرضه می شوند.

تغییر دکوراسیون مبلمان برای عید

تغییر دکوراسیون مبلمان برای عید

تغییر دکوراسیون مبلمان برای عید

تغییر دکوراسیون مبلمان برای عید

تغییر دکوراسیون مبلمان برای عید

تغییر دکوراسیون مبلمان برای عید

تغییر دکوراسیون مبلمان برای عید

تغییر دکوراسیون مبلمان برای عید

تغییر دکوراسیون مبلمان برای عید

تغییر دکوراسیون مبلمان برای عید

تحریریه دکوبوم

منبع: decoboom

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3027 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم