دست سازه های بهاری و خوش آمدگویی به بهار

فصل بهار شروع یک سال جدید است که  ایرانیان هرساله با دست سازه های بهاری  و چیدمان سفره هفت سین به استقبال ان می روند.

فصل بهار با رسیدن خورشید به نقطه اعتدال بهاری شروع می‌شود و سنتی است که از  دیرباز با مراسمی به نام نوروز جشن گرفته می شود.

همانطور که با تغییر فصل، طبیعت ظاهری نو به خود می گیرد و فصلی جدید از زندگی آغاز می شود می تواند این تغییرات در دکوراسیون منزل نیز تاثیرگذاشته و  با تغییر فصول نمودی متفاوت در منزل ایجاد کند.

در واقع دکوراسیون بهاری یادآور دکوراسیونی پر از تنوع و رنگهای شاد همراه با گیاهان وگل های رنگارنگ است که با ایده های خلاقانه، ساده و دست سازه های هنری می توانید این تم را به منزل افزوده و فضا را شاد و پرانرژی نمایید این تغییرات به ظاهر کوچک و کم هزینه،  اما تاثیراتی بزرگ و باورنکردنی در فضا ایجاد خواهد کرد در ادامه با نمونه  دست سازه های خلاقانه با دکوبوم همراه باشید وبا خوش آمدگویی به فصل بهار از زیبایی های این فصل لذت ببرید.

بهار همیشه  با تغییرات مثبت و نو شدن همراه است زمستان سرد به پایان می رسد و هوای مطبوع بهاری از طریق تغییر دکوراسیون خانه ما را به تجربه ای متفاوت دعوت میکند.

اشتیاق ما به تغییر بیشتر مانند انعکاسی از طبیعت است. همانطور که گیاهان دوباره زنده می شوند ، ما نیز می خواهیم زنده بشویم.  با راهکارهایی برای بهاری کردن دکوراسیون همراه باشید…..

تحریریه دکوبوم

منبع:thespruce

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    6398 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم