دکوراسیونی زیبا حتی با نشیمن های باریک !

طراحی دکوراسیون برای منزل کارساده ای نیست وچالش های زیادی را برای طراح دربر دارد، حال اگر منزل شما دارای نشیمن با فضایی طولانی و باریک باشد می تواند چالش شما را چندین برابر کند. اگر نمی خواهید در نشیمن منزل، احساسی مانند یک راهرو یا سالن بولینگ داشته باشید یا درچیدمان مبلمان به دلیل باریک بودن فضا مشکل دارید ترفندهایی برای چیدمان زیبای دکوراسیون وجود دارد تا علاوه برزیبایی، کاربردی نیز باشد.  

در این نوع فضاها بهتر است مسیررفت و آمد را در یک سمت اتاق قراردهید تا جریان رفت و آمد بدون برخورد به موانع و یا مزاحمت برای سایر افراد باشد. علاوه بر آن می توانید از مبلمان و وسایل باریک تراستفاده کنید تا علاوه بر مدرن تر بودن، فضای بیشتری ایجاد شود. اگر نشیمن وغذاخوری مجزا دارید می توانید مسیری بین این دو فضا به مسیر رفت وآمد اخصاص دهید و در نشیمن های باریک برای استفاده کامل از فضاها می توانید از صندلیها یا مبل های تکی در چیدمان استفاده کنید. استفاده از رنگهای روشن و خنثی نیز پیشنهاد مناسبی برای این فضاهاست.

فراموش نکنید درزیبایی دکوراسیون منزل اندازه وابعاد و تناسب فضاهای منزل تنها یکی از معیارهای زیبایی به شمار می رود و طراحی هنرمندانه و خلاقانه و به کارگیری ترفندهای کاربردی دکوراسیون می تواند هر منزلی را با هر ابعاد و فضا به بهترین حالت آراسته و زیبایی همراه با عملکردی متفاوت ایجاد کند در اینجا چندین نمونه از نشیمن های باریک که به زیبایی طراحی شده اند مشاهده خواهید کرد:

نشیمن باریک 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

تحریریه دکوبوم

منبع: homedesignlover

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    1816 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم