دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک با فضایی زنده

انتخاب دقیق وبا مقیاس مبلمان و طراحی هوشمندانه دو روش شناخته شده برای کنار آمدن با فضاهای کوچک می باشد. رنگ ها نقش اساسی در درک وسعت فضاهای داخلی دارند. با استفاده مناسب از رنگ درفضا می توانید زیبایی و راحتی بصری ایجاد کنید. به یاد داشته باشید نا هماهنگ بودن و شلوغی بصری یک فضای کوچک حتی می تواند یک فضا را از اندازه واقعی اش کوچک تر نشان دهد.

دکوراسیون داخلی،دکوراسیون منزل

آپارتمان کوچک نشان داده شده در تصاویر بهترین استفاده از طرح بندی زیر ۵۰ مترمربع را با تکیه بر پالت تک رنگ برای یک ظاهر ساده نمایش می دهد. اما مشخصه ای که این فضا را از فضاهای مشابهش متمایز میکند استفاده از عناصر و نورهای انرژی زا در سرتاسر ساختمان می باشد. این فضای داخلی، طراحی شده برای یک خانواده جوان است. از ویژگی های اصلی ان طراحی با رنگ سیاه و سفید و مبلمان هوشمند ساده است اما شما آن را مانند فضای مینیمالیستی تک رنگ معمولی احساس نمی کنید. دیوار سبز شادابی و نشاط را به فضای تمام خاکستری آپارتمان بازگردانده است. لامپ آویزهای برنجی و کابینت های چوبی و نورهای گرم زیر کابینتی در تضاد با رنگ های خاکستری محیطی دلپذیر در آشپزخانه به وجود آورده اند.

مکعب حاوی اتاق خواب و دفترکار،تکنیک خلاقانه ای برای به حداکثر رساندن فضا و به وجود آوردن حریم خصوصی می باشد. درب کشویی می توانید یک یا هر دو فضا را در زمانی که مورد استفاده قرار نمی گیرند بپوشاند و سایر فضاها را وسیع تر و پرنورتر به نظر نشان دهد. تشک روی یک پلت فرم سفید که دارای فضای ذخیره سازی است قرار دارد و طرحی خلاقانه را برای اتاق خواب به وجود آورده است.

کف پوش های چوبی انرژی را به محیط خانه آورده اند وقاب آینه، قفسه و طرح های دیوار جلوه ویژه ای را به ورودی و نشیمن آپارتمان بخشیده اند.

استفاده از خطوط مستقیم و اشکال راست گوشه همانند تصاویر،ترکیب بندی ایده آلی برای محیط های مسکونی می باشد.

دکوراسیون داخلی،دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی،دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی،دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی،دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی،دکوراسیون منزل

دکوراسیون داخلی،دکوراسیون منزل

تحریریه دکو بوم

منبع: Home-Designing

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    1708 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم