دکوراسیون داخلی یک نشیمن دنج و راحت !!(قسمت دوم)

این که هر چیز جای مخصوص خود را داشته باشد موضوع مهمی است ،اگر برای هر وسیله و عنصری که در فضا وجود دارد محل خاصی برای قرار گیری آن در نظر گرفته شود ، دسترسی به وسایل آسان تر می شود  و کاربرد هر فضا مشخص می گردد. استفاده از قفسه ها و طبقه های چوبی یا فلزی که روی دیوار نصب می شوند یا به صورت های مختلف در نشیمن قرار می دهیم  در حالی که فضای کمی اشغال می کنند  راه حل خوبی برای قرار گیری وسایل موجود در هال هستند.

دکوراسیون داخلی یک نشیمن دنج و راحت

به جهت گیری  و نحوه ی چیدن مبلمان هال توجه کنید. بهتر است مبلمان را در اطراف پنجره قرار دهید تا از نور بیشتری بهره ببرید. لازم نیست جهت مبلمان منزل تان  همیشه بصورت عمود یا موازی با دیوار باشد ، گاهی چیدن مبلمان بصورت اریب فضا را زیبا تر و دلنواز تر می کند.

دکوراسیون داخلی یک نشیمن دنج و راحت

دکوراسیون داخلی یک نشیمن دنج و راحت

ایجاد سطوح ارتفاعی مختلف در دکوراسیون نشیمن باعث تفکیک فضا ها از هم می شود و می توان برای هر بخش کاربری جداگانه تعریف کرد. می توانید با استفاده از  دو یا سه پله اختلاف سطح ایجاد کنید و به وسیله ی پارتیشن های کم ارتفاع دو فضا را از هم تفکیک کنید. لازم به ذکر است در ایجاد اختلاف ارتفاع باید به بحث ایمنی آن و همچنین ارتفاع کف تا سقف توجه نمود، پس ضروری است با یک فرد متخصص مشورت کنید. 

دکوراسیون داخلی یک نشیمن دنج و راحت

میان رنگ و بافت و فرم مبلمان و عناصر فضا تعادل ایجاد کنید. اگر این تعادل دیداری در فضا ایجاد شود آرامشی روح بخش فضا را در بر می گیرد و فضای نشیمن شما عامل اصلی آرامش و تعادل منزل تان می شود.

دکوراسیون داخلی یک نشیمن دنج و راحت

اگر فضای منزل تان کوچک است و نمی توانید اتاق نشیمن مستقل داشته باشید، عناصر فضای نشیمن را در خانه پخش کنید. برای مثال می توانید کاناپه ای کوچک را در نزدیکی آشپزخانه و یا اتاق خواب ها قرار دهید و به همین طریق نشیمن کوچک خود را خلق کنید.

دکوراسیون داخلی یک نشیمن دنج و راحت

قانونی برای محل فضای نشیمن وجود ندارد!

در صورت کمبود جا می توانید هر فضای قابل استفاده ای را به نشیمن تبدیل کنید، مثلا یک اتاق خواب بدون استفاده یا زیر زمینی که به نور گیر یا حیاط دسترسی دارد می تواند محلی عالی برای نشیمن مورد علاقه تان باشد. 

دکوراسیون داخلی یک نشیمن دنج و راحت

تحریریه دکو بوم

منبع: /www.decoboom.ir

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4137 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم