دیوار های سنگی، معماری داخلی خاص

داشتن یک دیوار سنگی در خانه می تواند دکوراسیون داخلی منزل شما را به اوج برساند یا آن را زمین بزند! می تواند یک دیوار با شکوه دیده شود یا یک دیوار کهنه، و یا می تواند حس سرما در فضا به وجود آورد. با کمی خلاقیت و دقت می توانید شاهکاری بی نظیر خلق کنید.

دیوار های سنگی می توانند حس خانه های روستایی را در شما ایجاد کنند. سنگ، یکی از متریال های قدیمی در معماری ودکوراسیون است اما می توان از آن برای فضا های جدید و مدرن استفاده کرد.

شما می توانید دیوار سنگی را طوری نمایش دهید که گویی تمامی دیوار یک شومینه ی بزرگ است، با این روش حس گرما را به فضای داخلی خود وارد می کنید.

دیوار های سنگی، معماری داخلی خاص

می توانید به عنوان جدا کننده ی دو فضا  و دکوراسیون داخلی از آن استفاده کنید. استفاده از یک نیم دیوار سنگی به عنوان میز صبحانه می تواند ایده ی خوبی باشد به طوری که تخته چوبی صیقلی را به عنوان کانتر روی آن قرار دهید به این ترتیب در معماری داخلی منزل خود از ترکیب طبیعی و روح بخش چوب و سنگ لذت ببرید.

دیوار های سنگی، معماری داخلی خاص

دیوار های سنگی، معماری داخلی خاص

می توانید دیوار سنگی خود را در یک فضای مدرن به کار ببرید، گویی دکوراسیون داخلی خانه ی شما ترکیب کاملی از قرون گذشته و عصر حاضر است.

دیوار های سنگی، معماری داخلی خاص

یک دیوار سنگی با رنگ های گرم، با یک آینه که بر آن آویخته شده و سنگ مرمری که به عنوان کانتر روی آن قرار گرفته است هر حمامی را به یک چشمه ی معدنی تبدیل می کند!

وسایل خود را در ویترین نمایش دهید.دیوار های سنگی بهترین محل برای نمایش وسایل تزیینی و ظروف می باشند.  قفسه های چوبی روی دیوار نصب کنید و ترکیب تزیینی بی نظیر ایجاد کنید.

دیوار های سنگی، معماری داخلی خاص

 دیوار های سنگی را در اطراف حیاط یا نورگیر و در محل های روشن قرار دهید، در این صورت حس می کنید در فضایی باز و طبیعی قرار دارید.

دیوار های سنگی، معماری داخلی خاص

تحریریه دکوبوم

منبع: amazinginteriordesign

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    8269 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم