نمونه طراحی داخلی هایپرمارکت، الهام بخش و متفاوت

طراحی داخلی هایپرمارکت در واقع در  تجارت و بازرگانی به فروشگاهی که از ترکیب کالاهای مربوط به سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های چندمنظوره، در مقیاسی بزرگ استفاده می‌کند، گفته می‌شود. هایپرمارکت‌ها در عمل یک بنگاه خرده ‌فروشی کالاهای مختلف مصرفی می‌باشند که طیف وسیعی از محصولات را ارائه داده و عمدتأ شامل انواع گوناگون مواد غذایی و کالاهای مصرفی خانگی و… می‌باشند. بطور خلاصه، یک هایپرمارکت، فروشگاهی است، که توانایی برآورده کردن احتیاجات سبد خرید مشتریان خود را، در یک بار بازدید، داشته باشد.

با توجه به هدف اصلی طراحی داخلی هایپرمارکت که خدمت رسانی به مشتری می باشد و با در نظر گرفتن ارتباط مستقیم فضا با انسان ، نقش طراحی فضای داخلی متناسب با نیاز ها و دکوراسیون و چیدمان مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است تا دسترسی آسان برای مشتریان امکانپذیر باشدو این هدف از طریق چیدمان مناسب قفسه ها و با ارتفاع و طراحی متناسب آن ها و همینطور زیبایی و جذابیت فضا  تکمیل شده و به نحوی موثر بر انتخاب مشتریات تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه با دکوبوم با مشاهده قسمت های مختلفی از هایپر مارکت ها با سبک های متنوع در دکوراسیون داخلی با چیدمان قفسه های متفاوت همراه باشید…

دکوبوم با سال ها تجربه در زمینه طراحی داخلی فضاهای تجاری و فروشگاه های بزرگ  آماده ارائه مشاوره،طراحی و اجرا برای شما عزیزان می باشد به منظور مشاوره رایگان برای انجام امور مختلف طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی و همینطور  فروش مبلمان و محصولات خود از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۷۳۹۴۹۰ با دکوبوم در تماس باشید.

تحریریه دکوبوم

منبع: pinterest

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • ناشناس مهر ۱۲, ۱۳۹۶ در ۱۲:۴۴

    عالی بود ، ممنون

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

14783 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم