ویدیو: ۴۰ نشیمن کوچک و کاربردی

طراحی اتاق نشیمن به دلیل انجام فعالیت های مختلف و حیطه فعالیت های منزل و  پذیرایی از مهمانان تاثیر زیادی بر فضا دارد اگر منزل دارای طراحی داخلی مدرن و جذابی در اتاق نشیمن باشد قطعا با تعریف و ستایش های فراوانی توسط دوستان و آشنایان مواجه می شوید و دلیل این موضوع به سبب تمرکز زیاد و جلب توجه این فضای مرکزی در منزل می باشد. در واقع اتاق نشیمن به گونه ای ویترین خانه ما محسوب می شود و سبک اصلی دکوراسیون منزل را شکل می دهد.

برای دکوراسیون نشیمن هایی با ابعاد کوچکتر پیشنهاد می شود تا حد زیادی از شلوغی بیش از حد این فضا پرهیز شود و با ایجاد فضایی باز و دلنشین در اتاق نشیمن و جریان یافتن انرژی با حذف لوازم اضافی و بی استفاده فضایی دلباز تر و زیباتری ایجاد نمایید تا علاوه بر راحتی و کاربرد مناسب تر در فضا رفت و آمدها نیز به خوبی ساماندهی شوند.
برای چیدمان دکوراسیون در اتاق نشیمن با متراژ کوچکتر بایستی  وسواس و هوشمندی بیشتری برای رسیدن به فضای مطلوب به خرج دهید تا رفت و آمدها و همنشینی اعضای خانواده در آن مکانی ایده آل برای ایجاد حس آرامش و تبادل انرژی مثبت میان اعضای خانواده باشد. در ادامه با مشاهده دکوراسیون ۴۰ ایده تصویری در قالب یک ویدیو از نشیمن های کوچکی که به زیبایی چیدمان شده اند با دکوبوم همراه باشید…

۵/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    8072 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم