طراحی اتاق لباس و کمد های دیواری در منزل

در دکوراسیون منزل سازماندهی وسایل از نکات کلیدی در دکوراسیون محسوب می شود که از شلوغی جلوگیری کرده و با ایجاد نظم استفاده از فضا و دسترسی به اقلام مختلف را آسانتر می سازد. در دکوراسیون اتاق خواب علاوه بر حوزه ای برای استراحت و خواب، نگهداری لباس ها ،کیف و کفش ها از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا دسترسی به لباس ها که به طور روزانه نیازمند آنها هستیم با شلوغی حاصل از چیدمان نامناسب می تواند بسیار مشکل ساز باشد.

اگرچه طراحی اتاقی برای اختصاص به پوشاک ممکن است در هر خانه ای به خصوص در خانه های کوچک امروزی مقدور نباشد اما ایده اتاق لباس برای فضاهایی بزرگتر می تواند ایده ای بسیار هوشمندانه باشد.

اتاق لباس می تواند در قسمتی از اتاق خواب های بزرگ که به وسیله پارتیشن جدا شده قرار گرفته و یا توسط دربی، کاملا از اتاق اصلی مجزا باشد  این اتاق شامل قفسه هایی برای انواع لباس ها و قرارگیری کیف و کفش بوده و در فضاهای بزرگتر می تواند شامل رختکن و یا محلی برای نشستن کوتاه مدت افراد باشد.

اما برای داشتن اتاق لباس حتما نیازی به فضاهای بزرگ و مجلل نیست و در فضاهای کوچکتر نیز با تعبیه کمدهای دیواری و قفسه بندی متناسب آن می توان وسایل و لباس ها را به خوبی سازماندهی کرده و حوزه بندی فضا را به خوبی مدیریت نمود.

برای خانه هایی با فضای محدودتر می توان از اتاق های کوچک بی استفاده که به عنوان انبار استفاده می شود یا اتاق های زیر شیروانی یا کمد های عمیق  و یا کنج های بی استفاده موجود در خانه ها بهره گرفته و با قفسه بندی متناسب می توان دسترسی به پوشاک را سهولت بخشیده و عملکرد دکوراسیون منزل را تا حد زیادی افزایش داد در ادامه با دکوبوم با انواع اتاق های لباس در ابعاد مختلف فضا و دکوراسیون متفاوت همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    31572 بازدید

    داغ ترین مطالب هفته

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم