طراحی داخلی ۱۰۰ رنگ در نمایشگاهی تعاملی

طراح این نمایشگاه خلاقانه با الهام از فضای رنگی و شاد توکیو سعی در ایجاد نمایشگاهی متشکل از طیف های رنگی مختلف در شهر تجاری  Shinjuku نموده است.

امانوئل طراح این فضا درباره توکیو می گوید وقتی که من برای اولین بار وارد توکیو شدم، به رنگ های شاد موجود در خیابان به شدت جذب شدم و تصمیم گرفتم این ایده را در شهر Shinjuku نیز ایجاد کنم.

طراح افزودن بعد بصری و دید سه بعدی با طیف وسیعی از رنگ های مختلف در خیابان را تجربه ای منحصر به فرد دانسته و از رنگ ها و لایه ها ی الهام بخش توکیو و مفهوم تقسیم فضایی با رنگ ها بهره برده و چنین نمایشگاهی از ۱۰۰ رنگ با ۸۴۰  لایه از کاغذهای رنگی به صورت معلق از سقف، خلق کرده است که در زیر لایه های رنگی، مبلمان راحتی مدرنی برای تشویق بازدید کنندگان به مشارکت در فضا و انتخاب جایگاه مناسب و دید به رنگهای مختلف از قسمت های مختلف فضا قرار گرفته است.

در دیوار سمت دیگر  ۱۰۰ دایره رنگی برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده  که از بازدیدکنندگان درباره رنگ مورد علاقه آنها سوال پرسیده می شود و از آنها خواسته می شود که یک برچسب کوچک دور رنگ مورد علاقه شان چسبانده و با این ایده هوشمندانه کاربران را به تعامل و مشارکت در فضا ترغیب کره است و فضا را تبدیل به اثر هنری خلق شده توسط کاربران نموده است.

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2440 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم