دکوراسیون داخلی سوئیت ۲۱ متری، شاداب و پر انرژی

برخی طراحان درباره زندگی در فضاهای کوچک امروزی معتقد به این جمله هستنند که در فضایی کوچک زندگی کنید اما بزرگ فکر کنید در طراحی داخلی این استودیو آپارتمان کوچک سعی شده تا علاوه بر زیبایی ، طراحی دکوراتیو و مناسبی را با سبک دکوراسیونی منحصر به فرد با به کارگیری مبلمان و تم های جذاب و مناسب فضا بدون ایجاد فضایی شلوغ به کار گیرد.

اگر در فضاهای کوچک همه قسمت ها پر شود و با اقلام دکوری و مبلمان کاملا پوشیده شود، فضا را کوچکتر نشان داده و در مخاطب احساس شلوغی و بی نظمی ایجاد می کند ضمن اینکه فضایی بدون توقف و تنفس ایجاد می کند که احساس خوبی در کاربر ایجاد نخواهد کرد بنابراین در طراحی داخلی این سوئیت سعی در جلوگیری از این مشکل شده است.

این آپارتمان کوچک بازسازی شده تنها ۲۱ متر مربع متراژ دارد و به سبب کوچکی فضا طراح قادر به تفکیک قسمت های مختلف منزل نبوده و از طریق مبلمان و راهکارهای هوشمندانه فضاهای عمومی و خصوصی را تا حدی مجزا ساخته است.

برای ایجاد تعادل بصری و فضایی پویا از رنگ سیاه و همینطور رنگ های شاداب و پر جنب و جوش مثل نارنجی بهره گرفته است تا در گذر زمان خسته کننده نشود.

مبل راحتی با کوسن های راحت و با رومبلی با خز مصنوعی سفیدرنگ پوشیده شده تا احساسی از نرمی و راحتی را القا کرده و در ضمن به گرم تر نمودن فضا کمک زیادی کرده است.

رنگ نارنجی در کنار گیاهان سبز و همینطور تمی از خاکستری و سفید در کنار رنگ متضاد مشکی گردش و دید بصری مناسبی ایجاد کرده است.

در مقابل مبل راحتی، کابینت های آشپزخانه سیاه رنگ با کمد قسمت نشیمن در طرف دیگر مطابقت دارد.

در کنار آشپزخانه برای قسمت غذاخوری و برای جداسازی آشپزخانه از نشیمن، میزی غذاخوری ۴ نفره ای قرار گرفته و در مقابل با ایجاد تورفتگی و برای جلوگیری از دید مستقیم تخت خوابی به عنوان حوزه خصوصی تر در فضا قرار گرفته است.

قرارگیری میز کوچکی کنار تخت خواب بسیار کاربردی و روتختی ترکیبی جسورانه از طرح های هندسی و با کوسن های مدرن است که با روتختی نارنجی ترکیبی در هارمونی با دیگر قسمت ها ایجاد کرده است.

سرویس بهداشتی و حمام دارای سبکی ساده می باشند و بالکن با مبلمانی مناسب فضای باز که با کوسن پارچه ای رنگارنگ و با گیاهان وشمع ها تزئین شده است که فضایی مفرح و شاداب برای تعاملات در فضای باز را مهیا ساخته است.

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

۱/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    11061 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم