دکوراسیون داخلی آپارتمانی کوچک برای خانواده ۴ نفره

دکوراسیون داخلی این آپارتمان برای یک خانواده چهار نفره و با ارائه راهکار و راه حل هایی برای ساماندهی فعالیت های مختلف در فضای کوچک طراحی و اجرا شده است.

در این آپارتمان مدرن که در پاریس واقع شده است به دلیل محدودیت فضا در بعضی قسمت ها از دیوارهای شیشه ای استفاده شده است تا علاوه بر باز نشان دادن فضا به طور مثال قسمت اتاق خواب را روشن نگه دارد .

آپارتمان تنها دارای یک پنجره سرتاسری است، که سبب شده تا همه قسمت های منزل از نور طبیعی استفاده کنند و در نتیجه تمام اتاق های آپارتمان به سمت پنجره ها گشوده شوند .

در مقابل اتاق نشیمن در طراحی، آشپزخانه قرار گرفته است که دارای یک جزیره با میز تاشو با قابلیت تغییر اندازه در مواقع نیاز می باشد.

تخت خواب داخل محفظه ای شیشه ای با ارتفاع بالاتر از کف قرار گرفته که در اطراف و قسمت های زیرین دارای فضای زیادی برای ذخیره سازی وسایل می باشد. کنار آن میز کاری برای ساماندهی فعالیت ها قرار گرفته است.

     در قسمت راهرو،  نیز کمدهای سرتاسری زیادی وجود دارد که باعث ایجاد نظم و عدم آشفتگی حاصل از کمبود جا برای وسایل و اقلام مورد نیاز می شود.

درب منحنی دسترسی به اتاق خواب اصلی را فراهم می کند و در اتاق خواب شیشه ای به دلیل قرار گرفتن در معرض دید و نقطه مرکزی آپارتمان و همچنین وارد شدن نور به اتاق پرده هایی برای تاریکی فضا به هنگام استراحت و برای ایجاد حریم خصوصی در صورت نیاز قرار گرفته است.

در  دکوراسیون حمام، کاشی های سیاه برای هارمونی  و ایجاد همخوانی با  رنگ دیوار اتاق خواب و رنگ به کار رفته در آشپزخانه استفاده شده است و همین طور رنگ آبی در کف تعادل بصری را در دکوراسیون  افزایش داده است.

همچنین از راهرو اصلی، قسمتی برای کودکان که دارای فضای ذخیره سازی و یک فضای باز برای بازی می باشد در نظر گرفته شده است.

تحریریه دکوبوم

منبع:contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4111 بازدید

    داغ ترین مطالب هفته

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم