طراحی داخلی منحصر به فرد سوپرمارکتی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع

دکوراسیون داخلی این سوپرمارکت در سیدنی استرالیا طراحی و اجرا شده است، این فروشگاه دارای ۳۰ شعبه است که شعبه واقع در سیدنی دارای مساحت ۲۰۰۰ متر مربع است که اخیرا تحت بازسازی قرار گرفته است.

هدف اصلی در طراحی ارائه رویکردی مناسب و تحت عنوان مکانی مانند یک بازار برای فروش مواد غذایی تازه به مشتریان محلی می باشد در حالی که تجربه متفاوتی از بازار های سنتی را در اختیار مخاطبان گذاشته و پاسخگوی نیاز ها باشد و در واقع در آن سعی شده تا با طراحی متناسب فضای داخلی و خارجی فروشگاه، هویت گرافیکی  جدیدی را در تمامی قسمت به وجود آورد.

فروشگاه متناسب با نیاز مشتریان و دارای قسمت های مختلف فروش لبنیات و پنیر، قصابی ،گلفروشی ،قسمت غذا، شیرینی و ماهی فروشی  برای انواع نیاز ها می باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد دکوراسیون  پانل های سقفی ساخته شده از ترکیبی از Supawood و SupaSlat در اشکال مختلف هندسی است.

کفپوش ها ترکیبی از بلوک وینیل و بلوک های چاپ شده سنگی است که باعث افزایش احساسات سنتی در فضای باز فروشگاه می شود.

در ساخت و طراحی این سوپر مارکت به مراحل نگهداری و بهداشتی محصولات غذایی و درجه حرارت مناسب اهمیت داده شده که در طراحی فروشگاه های مواد غذایی بسیار مهم و از اولویت های طراحی محسوب می شود.

دکوبوم با سال ها تجربه در زمینه طراحی داخلی فضاهای تجاری و فروشگاه های بزرگ آماده ارائه مشاوره،طراحی و اجرا برای شما عزیزان می باشد به منظور مشاوره  برای انجام امور مختلف طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی و همینطور  فروش مبلمان و محصولات خود از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۶۸۸ با دکوبوم در تماس باشید.

مشاهده نمونه های بیشتری از طراحی داخلی هایپر مارکت

تحریریه دکوبوم

منبع:retaildesignblog

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3849 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم