۲۰مدل مبلمان که با هر دکوراسیونی سازگاری دارد

به عنوان محور طراحی دکوراسیون هر فضا, یک مبل شیک اغلب به عنوان یک نقطه کانونی کارآمد برای طراحی فضاها عمل میکند.راحتی مبل و زیبایی آن دو مورد مهم می باشد که باید همزمان رعایت شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.این پست ۲۰ طرح افسانه ای را که برای هر سبک,از اسکاندیناوی تا مینیمالیسم معرفی میکند.این مبلمان متناسب برای هر بودجه,هر طرح و رنگ داخلی و هر نوع فضا خواهد بود؛مانند یک اتاق نشیمن یا یک سینما خانگی مجهز. امیدواریم که بهترین ایده ها را برای مبلمان جدید خود به دست آورید.مبل مورد علاقه شما کدام است؟در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

Mid Century Modern Style Tufted Sofa

این سبک با مشخصات منحصر به فرد و چشمگیر آن، با انحنا ظریف و خاص خود ترکیبی از سادگی مدرن با سبک Midcenturyاست. این سبک دارای بالش های شبه چرم است تا علاوه بر زیبایی خاص باعث ایجاد هماهنگی راحت با سایر قسمت ها شود.
 Mid Century Modern Style Tufted Sofa

Modern Style Sofa With Color Options

این مبل شیک نه تنها داری یک سبک تطبیق پذیراست بلکه مناسب هر نوع طراحی داخلی مدرن میباشد، در انواع مختلفی ازرنگ های خیره کننده از قرمز آتشین تا زرد لیمویی،با تناژ رنگی خنثی بین این رنگ ها میباشد. برای جنس این مبل می توان از مواد پلی استر یا چرم مصنوعی استفاده کرد.Modern Style Sofa With Color Options

Mid Century Modern Style Gray Sofa

این نیمکت مدرن متمایزبا یک فرم منحصر به فرد است که نسبت های متعارف مبلمان را نادیده میگیرد.علاوه بر رنگ بژ,خاکستری روشن و تیره متناسب طراحی داخلی است.

 Mid Century Modern Style Gray Sofa

Skinny Fat Condo Sofa

با وجود ظاهر معمولی آن، یکی از راحت ترین مبل ها است و اگر شما به دنبال یک مبل راحتی که با هر اندازه فضایی متناسب باشد می توانید از این سبک که در هفت سایز از ۸۰ تا ۹۲ قابل تهیه است و تنوع بسیار زیادی در پارچه و رنگ دارد.

 Skinny Fat Condo Sofa

Velvet Chesterfield Sofa

آیا شما سبک classic chesterfields را دوست دارید، اما مبلی با ظاهر مدرن میخواهید؟ما به شما این سبک را پیشنهاد میکنیم.

 Velvet Chesterfield Sofa

Modern 3 Seat Grey Velvet Sofa

پیچیده و صاف، این مبل بسیار نرم همانقدر راحت است که به نظر می رسد. کوسن های جانبی و پایین همه یک قطعه هستند که به طور دائمی نصب می شوند، در حالی که بالش های جانبی قابل جابجایی هستند. ساخت این مبل ساده است – پایه ها تنها قطعاتی هستند که نیاز به مونتاژ دارند. Modern 3 Seat Grey Velvet Sofa

Super-Retro Orange Sofa

این سبک مل، یک نقطه کانونی عالی در یک خانه مدرن مینیمالیستی می باشد و درکنار قطعات دیگر الهام گرفته از دوره ی زمانی مشابه نیز عالی خواهد بود.

Super-Retro Orange Sofa

Modernica Sofa

این سبک مبل در هر فضای مدرنی به ویژه خانه های الهام گرفته از آینده نگری,مینیمالیسم و سبک اسکاندیناوی بسیار مناسب است.

 Modernica Sofa

Le Corbusier Style Sofa

این سبک انتخاب عالی برای فضای داخلی است که می خواهند به یک سبک صنعتی سرد نزدیک شوند. مجموعه اصلی در سال ۱۹۲۸ طراحی شده و همچنان به عنوان نماد یک سبک به روند خود ادامه می دهد.

 Le Corbusier Style Sofa

Mid Century Style Futon

اکنون به برخی از مبل های متناسب فضای کوچک نگاه کنیم! این مبل وظیفه دوگانه را بر عهده دارد و به عنوان یک تخت آرام راحت برای مهمان های غیر منتظره نیز طراحی شده است.  Mid Century Style Futon

Modern Futon Sofa

این مبل ۳ نفره می تواند به عنوان یک نیمکت، یک صندلی راحتی یا یک تخت استفاده شود.

 Modern Futon Sofa

Scandinavian Style Convertible Couch Bed

ساده، شیک و تطبیق پذیر، این کاناپه قابل تبدیل می تواند راه های مختلفی برای لذت بردن از طراحی راحت را نشان بدهد.نه تنها میتوانید برای روی این مبل مسطح دراز بکشید و به عنوان تخت از آن استفاده کنید بلکه میتوان تکیه گاه آن را تغییر داد و از فیلم دیدن و کتاب خواندن لذت ببرید.

 Scandinavian Style Convertible Couch Bed

Super Customizable Transformer Sleeper Sofa

صندلی تک نفره هم می تواند سمت راست و هم سمت چپ قرار بگیرد. ازاین مبل میتوان به نشیمن راحت و تخت و یا هردو استفاده کرد.از میز جلوی مبل می توان اسفاده های فراوانی کرد.Super Customizable Transformer Sleeper Sofa

Modern Sectional Sofa With Storage

پیدا کردن مبل مناسب برای مرکز اتاق هرگز آسان نیست، اما این مبل از هر زاویه عالی به نظر می رسد و فضای زیادی برای کتابها, فیلمها و… دارا می باشد.

 Modern Sectional Sofa With Storage

White & Red Contemporary Sectional Sofa

این مدل کاملا غیر متداول است! قسمت های قرمز پررنگ به منحنی ها و زاویه های بسیار غیر معمول این مبل اشاره می کنند. بخش کوچک بین نشیمن و صندلی میانی یک جعبه سرپوشیده دارد.

 White & Red Contemporary Sectional Sofa

Modern Sectional Sofa

آیا شما به دنبال چیزی کاملا متفاوت برای سینما خانگی خود هستید؟ این مبل منحصر به فرد همه ویژگی ها را دارد!

Modern Sectional Sofa

Circular Sectional Sofa

شما می توانید ایم مبل را به ۵ قسمت تقسیم کنید.قسمت وسط به عنوان میز جلوی مبل استفاده شود.و قسمت های جلویی به عنوان صندلی مهمان استفاده شود.

 Circular Sectional Sofa

Contemporary Tufted Seat Sectional Sofa

در ابن مبل سفید مدرن,تمام اعضا خانواده می توانند نشیمن مناسبی داشته باشند و پشتی که برای پشت گردن در نظر گرفته شده,راحتی هنگام استفاده افزایش می باید.

 Contemporary Tufted Seat Sectional Sofa

Ikea Ekebol Sofa With Shelving

یک مبل چند منظوره عالی برای یک آپارتمان کوچک! این مبل شامل دو قفسه، یکی در جلوی و یک در پشت، برای نگه داشتن کتابها، کفشها یا مجلات مباشد.

 Ikea Ekebol Sofa With Shelving

Modern Style Sleeper Sofa

البته، گاهی اوقات شما نیاز به مبلی کمی بزرگتر از مبل futon یا مبل تختخوابشو دارید. این کاناپه به عنوان یک تخت با سایز بزرگ بدون محدودیت در سبک می باشد.

 Modern Style Sleeper Sofa

تحریریه دکوبوم
منبع:home-designing

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3854 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم