ویدیو: بهترین ایده های مدرن دکوراسیون داخلی ۲۰۱۸

 ترند دکوراسیون داخلی منزل در سال ۲۰۱۸ ایجاد محیطی راحت و آرامش بخش است. در دکوراسیون داخلی سال ۲۰۱۸ اکسسوری های خانه جایگاه ویژه ای دارند و بسته به لایف استایل و سلیقه افراد می تواند فضاهای فوق العاده ای را با رنگ های بنفش، آبی آتلانتیک، سبز نعنایی، سفید، صورتی، زرد، مشکی، مسی و رنگ برنز ایجاد نمایند.

امروزه در دنیای دکوراسیون روش نوینی به نام Magic Touch decorations رایج گشته که این روش با در نظر گرفتن نیازهای زندگی مدرن می تواند در زمان کوتاه  و با صرف هزینه کم تغییرات جادویی ایجاد نماید  این روش اقتصادی، عملی و خلاقانه و استفاده از اکسسوری هایی مانند گلدان های سرامیکی رنگی، مجسمه های کوچک، کتاب ها و گلدان ها و … می باشد که به کلی فضا را متحول می سازد.

از آن جا که چیدمان صحیح در دکوراسیون داخلی به معنی هماهنگی قسمت های مختلف با طراحی هوشمندانه و هنرمندانه برای جلوه دار نمودن وسایل منزل ، رنگ ها ، مبلمان و توجه به بافت ها و متریال ها و از همه مهمتر کاربردی بودن و توجه به نیاز ها می باشد با رعایت اصول سبک های مختلف و توجه به جزئیات می توان خانه ای کاربردی و راحت خلق نمود  با دکوبوم با نمونه ایده های تصویری الهام بخش از دکوراسیون منزل در سبک مدرن و با آخرین ایده های تصویری از ترندهای مدرن سال۲۰۱۸ با مشاهده ویدیو همراه باشید….

  تحریریه دکوبوم
امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3769 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم