دکوراسیون داخلی ۴۰ نمونه اتاق کودک و نوجوان با رنگ های پاستلی

طراحی دکوراسیون در اتاق کودک و نوجوان می تواند امری دشوار محسوب شود زیرا در سنین کم، رنگ ها و سبک به کار رفته در دکوراسیون بر روحیه کودک و عواطف و احساسات او بسیار موثر بوده و بایستی به نحوی انتخاب شود تا برای کودک آرامش را به ارمغان آورده و با رعایت نکات ایمنی امنیت او را افزایش دهد.

در کنار نکات عملکردی و کاربردی برای پاسخگویی به نیاز های کودک، جذابیت و سرگرم کننده بودن از نکات بسیار ضروری برای علاقه کودک به اتاق می باشد که از طریق  افزودن طرح های زیبا و کارتونی و یا با به کارگیری رنگ های کودکانه می تواند فضا را برای کودک یا نوجوان دوست داشتنی تر نماید.

رنگ های پاستلی از ترکیب مقداری سفید با رنگ های شاد و زنده تشکیل می شوند مثل بستنی پسته ای، آب نبات شکری یا شیر توت فرنگی، این رنگ ها اغلب سرزندگی و طراوت رنگ های اصلی و ثانویه چرخه رنگ را در خود دارند، اما گویی از پشت پارچه حریر سفیدی به آنها نگاه می کنیم که ملایمت و لطافت خاصی را ایجاد کرده و از این رو  برای اتاق کودک و نوجوان می تواند انتخاب مناسبی محسوب شود. این رنگ ها احساس صلح و آرامش را افزایش داده و در عین حال فضایی شاد برای کودک ایجاد خواهد کرد. در ادامه با دکوبوم با مشاهده ۴۰ نمونه دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان با رنگ های پاستلی همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: home-designing

۱/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    11893 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم