دکوراسیون داخلی فروشگاه لباس ZINO در رامسر

کانسپت اولیه طراحی این فروشگاه ایجاد مکانی متناسب و راحت برای خرید آسانتر مشتریان است، موقعیت قرارگیری این فروشگاه در شهر رامسر می باشد که به این دلیل که در شمال ایران و دارای جاذبه های گردشگری می باشد و افراد زیادی را برای تعطیلات به سمت خود می کشد، انتخاب شده و تیم طراحی به این دلیل که فروشگاه در اکثر موارد شلوغ می باشد سعی نموده اند تا تجربه ای متفاوت و لذت بخش از خرید را برای مشتریان ایجاد نمایند.

فروشگاه در طبقه اول ساختمان قرار گرفته و متراژ آن حدود ۵۴۸ متر می باشد. ستونها با شیشه سفید lacobel پوشیده شده و در سقف فروشگاه اشکال دایره ای به چشم می خورد کالاهای موجود این فروشگاه شامل مجموعه لباس های زنانه و مردانه ، لباس ورزشی، کفش و لوازم جانبی می باشد.

در طراحی فروشگاه سعی شده تا دکوراسیون و سازه با هم در هماهنگی باشند در دکوراسیون داخلی، رنگ بعضی قسمت های دیوار از قبل انتخاب شده است همینطور در کف از سنگ با رنگ خاکستری استفاده شده است.

در فروشگاه برای افزایش عملکرد و با توجه به نیاز مشتریان استند های لباس به گونه ای طراحی شده و در موقعیت هایی قرار گرفته اند که در حین سادگی دیدن لباس ها را برای مشتریان آسانتر نمایند.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

۱/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4664 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم