طراحی داخلی سالن زیبایی ۸۸ متری در تهران

سالن زیبایی زنانه شکرنیا در سعادت آباد تهران واقع شده است. طراحی توسط استودیو معماری ۴ صورت گرفته و در طراحی این مجموعه سعی شده تا تمامی نیاز ها از جمله سالن های مختلف و قسمت اداری را پوشش داده و با توجه به نیاز کارفرما فضایی لوکس و الهام بخش را در فضایی به مساحت ۸۸ متر مربع برای ارائه خدمات به مشتریان طراحی نماید.

ایده اصلی این پروژه ایجاد فضاهای جداگانه با عملکردهای مختلف و در عین حال کانسپت طراحی ایجاد بخشی از ساختار کلی فضا در قالب باکسی دو رنگ است که فضاهای کثیف و تمیز را تفکیک کرده این دو قسمت بدون هیچ گونه مانع آکوستیکی یا بویایی و می تواند به صورت بسته یا نیمه بسته باشد ضمن اینکه به دلیل ایجاد فضاهای زیاد کاربر موقعیت مناسبی رای رفت و آمد و داشتن فضایی خصوصی در صورت نیاز را نیز خواهد داشت.

نورپردازی،سبک طراحی  و دکوراسیون داخلی، طرحها، رنگ و همچنین سیستم تهویه مطبوع و به کار گیری گیاهان از ویژگی های منحصر به فرد این پروژه محسوب می شود.

دکوبوم با سال ها تجربه در زمینه طراحی داخلی سالن های زیبایی آماده ارائه مشاوره،طراحی و اجرا برای شما عزیزان می باشد به منظور مشاوره برای انجام امور مختلف طراحی، اجرا و بازسازی دکوراسیون داخلی و همینطور فروش مبلمان و محصولات خود از طریق شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۶۸۸ با دکوبوم در تماس باشید.

تحریریه دکوبوم

منبع:retaildesignblog

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • ناشناس شهریور ۲, ۱۳۹۷ در ۱۴:۴۱

    با کداممارک سرامیک بهتر میشه کاری کرد که خطوط بین کار معلوم نباشه

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

3779 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم