طراحی داخلی دفتر اداری با طناب های موجی بافته شده در چین

طراحی داخلی این فضای اداری در ۱۷۰ متر مربع طراحی و اجرا شده است که در قطب فرهنگی شانگهای چین واقع شده است. کارفرما خواستار دفتر کاری با صرف بودجه کم اما خلاقانه و جذاب برای کار تیمی در فضایی کوچک و دوستانه و در ضمن متفاوت می باشد از ویژگی های بارز به کار رفته در این پروژه به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  1. اشتراک گذاری، تعاملات، خلاقیت

در پلان از ۲ شکل دایره ای ساده شده برای افزایش عملکرد و ارتقا کارایی اتاق ها استفاده شده است. فضای اصلی زیر پله های عمومی فضای کمی را برای استفاده ایجاد کرده است که با توجه به شرایط فضایی، این فضا به عنوان منطقه ای برای مطالعه و فعالیت های فرهنگی به کار می رود.

  1. طناب، فولاد، چوب

در طراحی داخلی این فضا عمدتا از متریال های طبیعی، مانند طناب، فولاد و چوب استفاده شده است که علاوه بر قیمت پایین، سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد. به منظور جلوه دار شدن طناب های به کار رفته در طراحی فضا از حالت موجی و ایجاد ۱۰ قوس در این دفتر کار استفاده شده است که به ستون ها متصل شده اند.

  1. سیستم پوسته ای از طناب های بافته شده

طناب ها با فرم به کار رفته در فضا مانند لباسی نو تم کلی سیستم و سبک دکوراسیون را متحول ساخته و بدین ترتیب فضایی با کارایی بالا و پویا ایجاد کرده است.  طناب های موجی بافته شده به عنوان یک پارتیشن فضایی، عملکرد هر فضا را تعریف و تجربه فضایی متفاوتی به همراه احساس بزرگ بودن فضا را ایجاد می کند.

این دفتر با رنگ های گرم، نورپردازی و روشنایی و به کارگیری مبلمان مناسب به نحوی تزئین شده تا فضای راحت و دوستانه ضمن فضایی متناسب برای کار را ایجاد نماید.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2617 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم