طراحی داخلی استودیو هنری نور

طراحی داخلی استودیو هنری نور با کانسپت ایجاد نقاط کانونی در مجراهای مجزا در عرصه گالری ها انجام شده است. این پروژه از آرک و قوس های یکپارچه در اشکال و ابعاد مختلف و با استفاده از چراغ ها و نورپردازی هایی به سبکی متفاوت و منحصر به فرد تشکیل شده است که به همین سبب به این اسم نامگذاری شده است.

ورودی گالری، نمایی از قوس ها را نمایان می کند که به درون فضا نیز امتداد یافته است که به آرامی با یک فضای سفید به همراه نور ادغام می شود و از این طریق آثار هنری در آن به نمایش گذاشته می شود.

قسمت های باز در گالری ها، فضای گسترده ای برای نمایشگاه با تم نورپردازی شده ارائه می دهند، در حالی که پارتیشن های منحنی دید را به قسمت های مختلف امکانپذیر ساخته و مردم را به تعامل با سایر فضاها تشویق می نماید و از سوی دیگر نور را به نحوی طبیعی به دیگر قسمت های گالری های مختلف هدایت می کند.

قسمت های توپر بیرونی در امتداد فضاهای داخلی طوری قرار گرفته اند که مانند مجسمه ای کل فضا را یکپارچه نموده اند.

آرک های چندگانه در دکوراسیون در اندازه و جهت گیری به نحوی تغییر می کند که منحنی ها پیوسته و ملایم و سبب احساس تعادل بصری می شوند و  قوس ها نوعی سازماندهی شده اند تا مانند قابی نور ها را در قسمت های مختلف به نمایش می گذارند.

قسمت پذیرش با طراحی هوشمندانه بعد از ورودی در پشت آرکی قرار گرفته و اتاق نگهبانی در آن امتداد در نظر گرفته شده  و مسیر راه پله که راهنما و هدایت کننده افراد برای ورود به گالری های طبقه پایین می باشد از سوی دیگر مسیری برای ورود به قسمت کاری کارمندان  ایجاد کرده است.

تلفیق هنر و معماری به همراه اید های نو در نورپردازی به صورت قابل تنظیم، تجربه هنری متفاوتی را برای کاربران فضا و همینطور کارکنان ایجاد کرده است.

سبک طراحی داخلی این گالری فضایی متعادل، هنری با ایجاد فضاهای مکث و تعادل بصری در قسمت های مختلف به ارمغان آورده و سبب افزایش عملکرد فضا و جلوه دار نمودن آثار هنری در نمایشگاه و همچنین سبب جلب مخاطبین بیشتر و جاذب تر نمودن فضا شده است.

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesignblog

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2955 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم