طراحی داخلی باشگاه بدنسازی با رویکرد اقتصادی

طراحی داخلی این باشگاه بدنسازی دارای رویکرد اقتصادی هوشمندانه می باشد و چالش اصلی در طراحی ایجاد فضایی با کیفیت معماری و سرمایه گذاری اقتصادی با ایجاد احساسی مدرن، در فضا بوده است که در طرح اصلی پروژه راهکارهای زیادی برای ثبات  اقتصادی صورت گرفته است.

طراحی در این باشگاه با روش های بصری، افزایش عملکرد فضا و حفظ سادگی با سازماندهی های متناسب فضایی تقویت شده است. این ورزشگاه دارای دو طبقه می باشد طبقه اول در دو ارتفاع متفاوت از سطح زمین می باشد قسمت پذیرش که در ارتباط مستقیم با فضای بیرون صورت کرده است و سطح بالایی که برای فعالیت های مختلف در نظر گرفته شده است.

اتصالات به کار رفته در پله های باشگاه نقش زیادی را برای القای هویت جوان و پویا و ایجاد فضایی جسورانه در باشگاه ورزشی ایفا می کند.

در پالت رنگی به کار رفته در فضا از رنگ های خنثی استفاده شده تا بتواند آرامش و هماهنگی بیشتری با وجود تضاد های بصری موجود در دستگاه ها و تجهیزات ورزشگاه و لباس های متفاوت کاربران را داشته باشد. رنگ های شاخص تر  فقط در برخی قسمت ها و برای برجسته نمودن عناصر خاصی از معماری یا مبلمان استفاده شده اند.

کانسپت اصلی میز پذیرش از فعالیت و صلح بوده است و دلیل انتخاب رنگ سفید به کار رفته در آن برای ایجاد ظاهری رسمی تر بوده است.

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3503 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم