طراحی محیطی برای تعاملات کاری در مرکز تجاری

در طراحی داخلی این پروژه قسمتی از فضای یک مرکز خرید است که بعد از فودکورت درطبقه دوم مرکز خرید قرار دارد و در حال حاضر به عنوان یک دفتر اداری مرکز خرید و باشگاه تناسب اندام فعالیت میکند.

این محیط گسترده متصل به فود کورت در نظر گرفته شده که مشتریانی که به دنبال محل ساکت و آرام مناسب کار،جلسات کاری و به طور کلی محیط مناسب برای همکاری،بتوانند از آن استفاده کنند. این پروژه به علت تغییرات تکنولوژی،سیستم جدیدی را برای انجام کسب وکار  ایجادکرده است.

محیط کار باید توسط دربی از بقیه قسمت ها برای ایجاد امنیت جدا شود،اگرچه این این ناحیه باید به عنوان قسمتی عمومی از مرکز خرید باقی بماند.به همین خاطر بعضی از قسمت ها همانند محیط بسته طراحی شده اند که توسط پارتیشن از دیگر قسمت ها جدا شده اند در عین حالی قسمت های دیگر همچنان باز می باشد.

کف با پوشش نوآورانه از کفپوش با بافت و متریال طبیعی vinyl طراحی شده است.رنگ های استفاده شده در این کفپوش سفید و مشکی می باشند که جداکننده ی ناحیه ها می باشد.

طرح های به کار رفته در اجرای دیوار متفاوت می باشد،کاشی های بزرگ سرامیکی در رنگ خاکستری برای دیوار و پانل های نوری با پوشش طبیعی و سبز برای قسمت های براق پیشنهاد شده است.   

روشنایی محیط شامل چراغ های دیواری است که روی ستون ها و دیوار ها قرار داده شده است.چراغ های موجود در طبقه،نمامناسب تری برای نمایش محیط کار ایجاد کرده است.

تحریریه دکوبوم

منبع:retaildesignblog

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    1555 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم