دکوراسیون داخلی آپارتمانی دانشجویی با تخت خوابی معلق

استودیو معماری استاندارد، خانه ای دانشجویی در روتردام هلند طراحی و اجرا کرده است. چالش اصلی طراحی محدویت فضا و متراژ کم در حدود ۱۹۳ فوت مربع (۱۸ متر مربع) بوده که با این وجود در طراحی سعی شده تا تمامی کاربری ها و حوزه های منزل به صورت کامل برای یک زندگی دانشجویی و همچنین فضای کافی برای ذخیره سازی وسایل در نظر گرفته شود.

با طراحی مناسب، آشپزخانه دارای سینک و میز کار کوچکی کنار آن می باشد که به زیبایی با هم ترکیب شده اند. در قسمت ورودی و پشت قسمت آشپزخانه سرویس بهداشتی و در کنار آن حمامی با درب شیشه ای قرار گرفته که دیوار کناری حمام با در نظر گرفتن قسمتی  برای آویزان کردن لباسها  به عنوان حوزه ای برای پیش ورودی تعریف شده است.

در طراحی از چوب بامبو استفاده شده که محکم، بادوام و سبک است و ظاهری گرم در فضا ایجاد می کند.

با وجود کوچکی خانه از قسمت غذاخوری و قسمتی برای کار و مطالعه صرف نظر نشده و ورود نور طبیعی فضا را پویاتر نموده و سبب می شود تا کوچکی خانه کمتر به چشم آید.

سادگی و به کارگیری عناصر و مبلمان هماهنگ سبب ایجاد نظم و عدم آشفتگی در آپارتمان شده است و طراحی هوشمندانه تخت خواب معلق از سقف ایده ای موثر برای ایجاد فضای بیشتر برای سایر حوزه های منزل می باشد دسترسی به تخت خواب از طریق کمدهای پلکانی انجام می شود که این پلکان به عنوان مبلمانی چندمنظوره  علاوه بر پله، فضای زیادی برای ذخیره سازی وسایل در آپارتمان ایجاد کرده است.

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

 

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2722 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم