باکس عملکردی در دکوراسیون داخلی آپارتمانی متفاوت

 دکوراسیون داخلی این آپارتمان برای زندگی زوجی که یکی طراح مشهور مد و دیگری یک شخصیت رسانه ای است طراحی، بازسازی و اجرا شده است.

این زوج خواستار فضاهای کاربردی با امکانات کافی برای ذخیره سازی وسایل بوده و در برنامه ریزی برای طراحی آپارتمان توجه به سبک زندگی آن ها، عملکرد مناسب فضا ، در نظر گرفتن فضای کافی برای اوقات فراغت و همجنین نور طبیعی مناسب در منزل را از اولویت های خود برای طراحی ذکر کرده اند.

قبل از بازسازی این آپارتمان دارای دو اتاق خواب، یک اتاق نشیمن و آشپزخانه جداگانه بوده است و در پشت بام یک اتاق زیرشیروانی ۱۰ متری وجود داشته و کانسپت اولیه طراحی برای طبقه پایین طراحی فضایی عملکردی و نامحدود بوده است.

فرایند ساخت و ساز با تخریب کلیه دیوارهای داخلی در سطح ورودی، از بین بردن کف، و پنجره ها و ایجاد یک فضای کاملا روشن بوده است و لوله کشی، سیم کشی برق و کار آلومینیومی نیز  با تغییراتی کاملا جایگزین قبلی شده و هزینه های بازسازی به همین سبب به حد زیادی افزایش یافته است.

بعد از بازسازی و تغییرات انجام شده طبقه همکف در حال حاضر  با متراژ ۷۴ مترمربع و شامل یک فضای باز برای اتاق نشیمن، آشپزخانه، میز ناهار خوری (با یک حمام مهمان مجزا) و همچنین یک واحد اتاق خواب مستر با یک گاوصندوق و حمام است. طبقه بعدی با متراژ ۶۴ متری دارای سالن اضافی، آشپزخانه و میز ناهار خوری کوچک، و همچنین یک اتاق مهمان و حمام و  بالکنی  با مساحت ۲۴ مترمربع می باشد.

از عناصر منحصر به فرد آپارتمان، وجود گنجه ای از کف تا سقف به شکل ال می باشد که این کمد قلب خانه محسوب می شود که با توجه به محل قرارگیری و حجم آن، طوری است که از قسمت های مختلف مداوم به چشم می آید .

این کمد مانند یک باکس دوطرفه سفارشی علاوه بر تامین فضای زیادی برای کاربرد های مختلف و ذخیره سازی به نحوی هوشمندانه حوزه های مختلف منزل مانند: قسمت ورودی، حمام  مهمان، اتاق نشیمن، محل غذاخوری، آشپزخانه، اتاق خواب و اتاق لباس را تعریف کرده است.

این  کمد کاربردی چند منظوره است و از یک سمت نمای رو به نشیمن و قسمت داخلی آن برای اتاق خواب مستر می باشد این کمد منحصر به فرد  از تخته های بامبو طبیعی ساخته شده است که با پروفیل آلومینیومی سیاه و سفید از هم جدا شده است.

در ادامه با مشاهده  پلان ها و تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع: archilovers

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    2466 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم