طراحی داخلی ۲۰ نمونه داروخانه و دراگ استور

داروخانه ها از مکان هایی محسوب می شوند که قطعا برای امور سلامتی و زیبایی در زندگی بارها به آن ها مراجعه می کنیم و به دلیل انجام اموری که مرتبط با سلامتی هستند و به دلیل مراجعه اکثر مردم به داروخانه ها، برای خرید دارو و لوازم درمانی و بهداشتی به فضایی بهداشتی و تمیز و در عین حال مرتب نیاز می باشد.

لازم به ذکر است تفاوت اصلی کلمه های دراگ استور و داروخانه که به کار می رود این است که در داروخانه فقط دارو توزیع می‌شود؛ اما «دراگ‌استور» نوعی داروخانه است که بیشتر شبیه فروشگاه می‌باشد و محصولات متنوع‌تری ارائه می‌کند. این نوع داروخانه معمولا علاوه بر دارو، محصولات آرایشی، بهداشتی، کمک‌های اولیه و مواردی از این دست را نیز به فروش می‌رساند.

یکی از نکات مهم و شاید یکی از اساسی ترین موارد در طراحی انتخاب رنگ باشد. در میان رنگ های مختلف، استفاده از رنگ سفید برای دکوراسیون داخلی داروخانه رواج بیشتری دارد زیرا این رنگ احساس آرامش و سکوت خاصی را به فضا می بخشد و فضایی بهداشتی و تمیز را برای کاربران القا می کند از سوی دیگر نظم و سازماندهی مناسب و قفسه بندی نیز برای دسترسی و جستجوی داروها و لوازم بهداشتی در اولویت بوده و می تواند به روند کار برای مشتریان و کاربران سرعت بخشد در ادامه با مشاهده ۲۰ نمونه طراحی داخلی داروخانه با دکوبوم همراه باشید….

 

تحریریه دکوبوم

منبع: retaildesign-pinterest

۴/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    19331 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم