دکوراسیون داخلی استودیو آپارتمان اریگامی+ ویدیو

این استودیو آپارتمان بسیار کوچک با مساحت حدود ۴۰ متر مربع می باشد که در سال ۲۰۰۵ خریداری شده و توسط معماران مایکل چن و کری اندرسون از خانه ای معمولی به فضایی کارآمد و سفارشی تبدیل شده است که از این طریق فضای بیشتری را در این متراژکم به وجود آورده است.

برای استفاده بهینه از فضا سعی شده تا مبلمان در یک ردیف قرار گرفته تا مسیرهای رفت و آمد و قرارگیری موقعیت مناسبی برای مبلمان چندمنظوره و تاشو مهیا شود .

در طراحی داخلی این استویو سعی شده تا تمامی نیازها در طول شبانه روز و برای موقعیت های مختلف برای مثال مهمانی  و … مورد توجه قرار گیرد و از هیچ فضایی به دلیل کوچکی صرف نظر نشود.

یک کمد دیواری چندمنظوره سرتاسری به همراه ایده های هوشمندانه دکوراسیون در این فضا توانسته چهار حیطه فضایی مجزا در فضای به این کوچکی ایجاد کند، این کمد فضای ذخیره سازی ، تخت خواب و میز غذاخوری کوچک و فضایی کاری را در خود جای داده که همه به صورت تاشو و سفارشی در این کمد تعبیه شده اند.

در واقع معماری این فضا شبیه به هنر اریگامی می باشد زیرا با مبلمان تاشو فضای زیادی را در خود جای داده است.

انعطاف پذیری و تاشو بودن و تغییرات آسان برای نیاز های مختلف در زمان های مختلف روز از ویژگی های شاخص این استودیو آپارتمان سفارشی می باشد که این جابجایی ها بسیار آسان و بدون فشار زیاد مقدور می باشد و به همین سبب این خانه را آپارتمان اوریگامی نامیده اند.

علاوه بر آن در فضای آشپزخانه نیز با تعبیه یخچال در زیر کابینت و استفاد از تجهیزات توکار در آشپزخانه فضا را در حین سادگی قابل استفاده و زیبا ساخته است در ادامه با مشاهده ویدیو این استودیو آپارتمان با دکوبوم همراه باشید….

 تحریریه دکوبوم
امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3058 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم