کابینت های سفید و مدرن در دکوراسیون داخلی آشپزخانه

استفاده از کابینت های سفید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه یکی از ساده ترین راهکار ها برای روشن تر نشان دادن و احساس باز بودن فضا است. حتی اگر در کنار کابینت های سفید رنگ از متریال هایی مانند چوب، فولاد ضد زنگ، کاشی یا فلز استفاده شود باز به مدرن تر و تمیز تر بودن فضا کمک زیادی خواهد کرد.

در دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت سفید، سبک دکوراسیون می تواند به سبک های مدرن و مینیمالیستی به دلیل سادگی نزدیک شود.

از ویژگی های کابینت های مدرن بدون فریم بودن می باشد و اینکه چهارچوب آنها در نما قابل رویت نمی باشد. در واقع تنها چیزی که در نمای کابینت مدرن دیده می شود مرز باریک بین درب ها و کشوی کابینت ها است همچنین نمای درب کابینت کاملا ساده و تخت است و معمولا با دستگیره هایی ساده و کشیده یا در کل بدون دستگیره همراه می شود.

دستگیره کابینت مدرن نقش بسیار مهمی در  مدرن تر جلوه گر شدن دکوراسیون آشپزخانه ایفا می کند بنابراین در هنگام انتخاب و خرید کابینت مورد نظر خود حتما به دستگیره ها توجه ویژه ایی داشته باشید. در دکوراسیون آشپزخانه مدرن باید از پنل های تخت و ساده بعنوان درب کابینت استفاده کرد و هیچگونه کنده کاری بروی درب های آنها وجود نداشته باشد از متریال براق نیز در آشپزخانه های مدرن بسیار استفاده می شود در ادامه با دکوبوم با مشاهده نمونه هایی از کابینت های سفید با سبک مدرن همراه باشید….

 

تحریریه دکوبوم

منبع:

۵/۵ - (۱ امتیاز)

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    10259 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم