طراحی دفتر کار

طراحی داخلی شرکت فیلم سازی

یک شرکت معماری قصد طراحی شرکت ساخت و تولید فیلم در برزیل با فضای کار پویا در عین حال در محیطی کوچک را دارد.این شرکت در تولید و ساخت فیلم ها و تیزر های تبلیغاتی فعالیت میکند. مساحت این دفترکار ۱۲۵ مترمربع است. هدف طراحی باید به گونه ای باشد که فضای خلاق برای کارمندان ایجاد شود. طراحی نیازمند فضاهایی همچون  قسمت های مختلف کاری، یک استودیو، یک اتاق ملاقات و یک اتاق ارائه پروژه،یک اتاق هیئت مدیره،محوطه و فضایی برای سرگرمی و استراحت کارکنان و همچنین اتاق لازم برای هر شرکت مانند: آشپزخانه،پذیرش و اتاق انتظار می باشد.

طراحی دفتر کار

معماری شرکت

دکوراسیون شرکت

حتی با وجود یک برنامه ریزی مطلوب برای تمام مراحل یک پروژه همچنان چالش هایی وجود دارد.مانند اینکه قسمتی از زمین موقعیت پیچیده ای دارد که طراحی آن برای یک محیط کاری دشوار است.توزیع فضا و گردش بین آن ها و استفاده مناسب از محیط خود یک چالش به شمار می آید.

دکوراسیون دفتر کار

معمار این پروژه ساخت یک نیم طبقه برای اتاق هیئت مدیره پیشنهاد داد و در طبقه همکف اتاق جلسه و ارائه پروژه تعبیه شده است.پلکان با اندازه ۲۰ میلی متر که کنار آن قفسه های کتاب برای سالن تعبیه شده است.

دکوراسیون شرکت فیلم سازی

سمت راست در ورودی استودیو قرار دارد و به عنوان کانسپنت اصلی این شرکت و علامت تجای شرکت طراحی شده است.ساخت سقف با دو ارتفاع مختلف مقابل هم در سالن اصلی با عناصر چوبی باعث ایجاد احساس شناوری و محیطی پویا شده است.در حیاط این شرکت، با استفاده از گیاهان گرمسیری  و نورپردازی فضای بسیار آرامش بخش ایجاد شده است.

طراحی استدیو

طراحی دفتر هیت مدیره

طراحی اتاق جلسه

دکوراسیون شرکت

طراحی شرکت خلاق

طراحی حیاط شرکن

تحریریه دکوبوم

منبع:retaildesignblog.netl

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3125 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم