پگ بورد و قفسه های باز در دکوراسیون آشپزخانه ای کوچک

پگ بورد یا صفحه دیواری آشپزخانه راهکاری کاربردی برای نگه داری انواع وسایل مختلف روی دیوار آشپزخانه است در واقع هیچ وسیله ای مانند صفحه دیواری (پگ بورد) نمی تواند به افزایش کارایی و دسترسی آسان به وسایل مورد نیاز در آشپزخانه کمک نماید.

پگ بورد یا صفحه دیواری آشپزخانه

صفحه دیواری آشپزخانه صفحه ای با سوراخ های کوچک می باشد که برای مرتب سازی و نگه داری وسایل آشپزخانه استفاده می شود. در بیشتر موارد به خصوص در فضاهای کوچک استفاده از شلف ها، کابینت ها و یا کشوها پاسخگوی نیاز ها نخواهد بود و یا سبب محدودیت در راحتی و اتلاف فضا می شود. به همین دلیل نصب پگ بوردها راهکاری عالی برای نتیجه ای رضایت بخش خواهد بود.

پگ بورد یا صفحه دیواری آشپزخانه

از پگ بورد ها می توان برای وسایل در دسترسی مانند ماهیتابه ها، لیوان ها و یا آویزان کردن گیاهان ، قالب ها، وردنه، پیمانه ،جا قاشقی و … و بسیاری کاربرد های متفاوت براساس نیازها استفاده نمود.

در دکوراسیون داخلی این آشپزخانه مدرن و کوچک که در نیویورک واقع شده از پگ بورد و قفسه های بلند و باز برای ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر استفاده شده است.

پگ برد و قفسه های باز در دکوراسیون آشپزخانه ای کوچک

پگ برد و قفسه های باز در دکوراسیون آشپزخانه ای کوچک

طراحان با توجه به عادات پخت و پز و نیازهای فضایی کابینت هایی را به صورت سفارشی و دقیق طراحی کرده اند اما به جای داشتن یک دیوار ساده در انتهای آشپزخانه، صفحه دیواری چوبی را برای کاربرد بیشتر در آن قرار داده اند که این راهکاری بسیار هوشمندانه برای استفاه بهینه از کل فضا حتی دیوار ها بوده که علاوه بر زیبایی فضای بیشتری را برای قرارگیری وسایل در اختیار کاربر قرار داده و با قفسه های باز دسترسی را آسانتر می نماید.

پگ برد و قفسه های باز در دکوراسیون آشپزخانه ای کوچک

پگ برد و قفسه های باز در دکوراسیون آشپزخانه ای کوچک

تحریریه دکوبوم

منبع: contemporist

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    6121 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم