مکمل رنگ دکوراسیون داخلی مشکی چیست؟

شاید رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی مورد علاقه همه افراد نباشد اما  با استفاده از رنگ های مکمل این رنگ میتوان یک دکوراسیون مدرن در عین حال بسیار جذاب ایجاد کرد.در این پروژه از رنگ های طوسی برای مبلمان و زرد آبی سبز تیره برای سایر قسمت ها استفاده شده است.برای ایجاد حس گرمی و از بین بردن سردی این رنگ از چوب در دکوراسیون استفاده شده است.در ادامه به بررسی موارد این پروژه میپردازیم.

اتاق نشیمن با سقف بلند مرکز اصلی این خانه خاص در سنت پترزبورگ است.دکوراسیون این خانه ۲۷۰ متر مربعی بر پایه تم رنگی مشکی انتخاب شده است البته در ظاهر اینطور به نظر نمیرسد.پنجره های بزرگ که باعث ورود نور زیاد به داخل نشیمن میشود.

استفاده از مبلمان سبز تیره و زرد و با نشیمن و راحتی بسیار بالا باعث ایجاد لحظات آرامش بخش و تسکین دهنده در فضای که در آن از سنگ مرمر استفاده شده است گردیده است.از چوب در پوشش این سقف استفاده شده است که با بافتی که دارد حس یک خانه ای روستایی را القا میکند.

جالب ترین قسمت نشیمن،وجود لوستر(آویز)مدرن در آن است.یک کاناپه خاکستری با کوسن های زرد رنگ به زیبایی جلوه می دهد،وجود چند کوسن آبی باعث ایچاد هارمونی بهتری بین این دو رنگ شده است و همچنین با تک صندلی های آبی همخوانی خوبی ایجاد کرده است.

دکوراسیون مشکی
نور این لوستر مدرن گردان بر روی میز قهوه خوری در مرکز نشیمن پخش می شود.سقف شومینه ای که در داخل نشیمن قرار دارد معلق و آویزان طراحی شده است و به عنوان منبع اصلی گرما برای آشپزخانه و نشیمن عمل میکند.

دکوراسیون نشیمن

این تم و سبک در دسته های صندلی نیز حفظ شده است و به صورت مربع های مشکی طراحی شده است.

مبل طوسی در دکوراسیون

قسمت آینه ای کنار میز قهوه خوری منعکس کننده بافت فرش است.فرش به عنوان یک جزیره برای قرار گیری مبلمان و سایر اجزاء کاربرد دارد.

میز ناهارخوری

میز ناهارخوری سفید به عنوان رنگ خنثی کنار صندلی های سبز تیره و زرد انتخاب شده است.

دکوراسیون رنگی

دکوراسیون رنگی

میز ناخوری سبز و زرد

دکوراسیون آشپزخانه مشکی

دکوراسیون آشپزخانه مشکی

طراحی کابینت

طراحی کابینت چوبی

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب مشکی

دکوراسیون اتاق خواب خاص

اتاق خواب با پنجره بزرگ

طراحی راه پله

طراحی راه پله نوری

طراحی راه پله نوری

نمای بیرونی

نحریره دکوبوم

منبع:home-designing.com

۵/۵ - (۱ امتیاز)

۲ نظرات

  • هومن مرداد ۱۸, ۱۳۹۷ در ۱۱:۴۶

    امروزه طراحی دخلی یک امر تخصصی دیده میشود اما با کمی پیش زمینه از نور،رنگ و علم چیدمان میتوانید در طراحی آشپزخانه یا هر مکان دیگری از خانه تان به خوبی عمل کنید.
    سعی میشود در ادامه به طراحی داخلی آشپزخانه و اهمیت انتخاب کاشی سرامیک در آشپزخانه بپردازیم.

    آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه و به نوعی قلب تپنده خانه است، این روزها میشود گفت که دیگر آشپزخانه ای دیده نمیشود که اوپن نباشد؛ اوپن بودن آشپزخانه ها یعنی اینکه طراحی آن با اهمیت زیادی قابل مشاهده است و بدیهیست که طراحی آن از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. به همین خاطر بهتر است در طراحی آن دقت زیادی اعمال شود.

    نور : یکی از اصلی ترین قسمت هایی که گاهاً در طراحی خانه از دست میرود نور است.بهترین نور در آشپزخانه، نور سفید و غیر متمرکز یا پخش است که بهتر است در کانون آشپزخانه باشد. همیچنین بهتر است در یک ضلع آشپزخانه از نور متمرکز استفاده کنید.

    رنگ: یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها برای آشپزخانه سفید است اما اگر میخواهید آشپزخانه ای با رنگ و شمایل خیره کننده ای داشته باشید بهتر است به دنبال رنگ هایی فرای سفید بروید. بهتر است از ترکیب چند رنگ استفاده کنید اما انتخاب این رنگ ها بدون قواعد نیست؛ رنگ های باید با لوازم آشپزخانه شما هماهنگ باشد، باید همخوانی با شخصیت شما داشته باشد و حتی میزان وسایلی که در آشپزخانه دارید نیز در انتخاب رنگ ها مهم است.
    رنگ کابینت ها، رنگ کاشی سرامیک ها و رنگ کف پوش، سه انتخاب مهم اند که بیشترین تاثیر را در محیط آشپزخانه میگذارند، همچنین تاثیر مستقیمی روی نور دارند.
    اگر محیط داخلی خانه، محیط صمیمی و دوستانه ایست حتماً به سمت رنگ های گرم در آشپزخانه بروید؛ از لوستر های مجلل و بزرگ و کاشی سرامیک های طرحدار استفاده نکنید.
    اگر آشپزخانه بزرگ و دلبازی دارید به سمت رنگ های روشن تر و نزدیک به سفید بروید، کف پوش های چوبی انتخاب خوبی هستند اما سعی کنید از کابینت های طرح چوب استفاده نکنید.
    اگر محیط داخلی خانه، مدرن است حتماً از رنگ های یکدست استفاده کنید، ملزوم نیست که این رنگ ها متناقض مثل سفید و سیاه باشند اما این نوع ترکیب رنگ، جلوه مدرن و شیک خانه تان را بیشتر میکند. کفپوش قهوه ای سوخته هم میتواند این ترکیب رنگ را از خشکی و خستگی کننده در بیاورد؛ همچنین برای کاشی و سرامیک هم سعی کنید دنبال طرح های ساده باشید تا در کنار مابقی انتخاب ها یک ترکیب فوق العاده به شما بدهد.

    چیدمان: شاید یکی از مهمترین بخش ها چیدمان است چرا که اگر نور و رنگ خوبی در آشپزخانه خود به کار ببرید اما چیدمان درستی نداشته باشید، تمام زحماتتان بی فایده است.
    یکی از طرح های رایج در آشپزخانه استفاده از میز در وسط آشپزخانه است. اگر تمایل به استفاده از میز را دارید بهتر است از هر طرف یک و نیم یا دو متر فاصله داشته باشد. از قرار دادن وسایل اضافی در کنار سینک و اجاق گاز جداً خودداری کنید.
    اگر میخواهید آشپزخانه تان نمای بهتری داشته باشد سعی کنید آشپزخانه خلوتی داشته باشید، البته اینکه چاشنی ها و موارد مورد نیاز آشپزی را کنار هم در یک مکان بگذارید میتواند مدل جذابی بوجود بیاورد اما بهتر است بدانید که این نوع مدل ها برای آشپزخانه با طرح مدرن اصلاً جذاب نیست.

    پاسخ
  • ناشناس تیر ۱۹, ۱۳۹۸ در ۱۷:۴۹

    واقعا زیباست

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

11932 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم