طراحی دفتر کار

طراحی داخلی منحصر به فرد دفترکار Google

یک طراحی گسترده و جامع،فضای کار تیمی و گروهی گوگل که در شهر ورشو لهستان قرار دارد کامل کرد.با تجربه طراحی بالا در تهیه برنامه ریزی و طراحی داخلی،از جمله ارائه و انجام چندین پروژه برای شرکت گوگل از جمله پروژه طراحی داخلی ورشو لهستان،این شرکت با استفاده از تجربه و تخصص بالا به کمک گوگل آمد و یک انبار قدیمی کارخانه نوشیدنی را که معتلق به قرن ۱۹ میلادی بود تبدیل به محل کار پویا و کارآمد برای کارآفرینان لهستان و اروپای شرقی کرد.

طراحی دفتر کار گوگل

در این پروژه فعالیت هایی مانند تهیه طرح های فضاهای اولیه،طراحی های مفهومی و تهیه پلان ها از طریق نظارت بر پروژه صورت گرفته است.این طراحی الهام بخش باعث ایجاد یک محیط مناسب برای همکاری شده است.

دکوراسیون اتاق جلسه

معماران این پروژه با ایجاد قابلیت های خاص در طراحی این دفتر کار باعث منحصر به فردی آن شدند مانند:انتخاب بهترین مواد متریال برای فضای داخلی که هم متناسب با محیط زیست و هم از نظر زیبایی و چشم انداز بسیار مناسب است.

طراحی دفتر کار

این طراحی،فضا های ۲۵۰۰ متر مربعی را به قسمت های مختلف تقسیم میکند که باعث ایجا فضای انعطاف پذیر برای هر فعالیت می شود.در ۲طبقه بالا این ساختمان ۴ طبقه،معماران فضاهای بزرگ مانند اتاق جلسه،اتاق جلسات گروهی کوچک،اتاقی برای مکالمات خصوصی طراحی کرده اند.علاوه بر آن یک کلاس برای درس های گروهی،یک آشپزخانه کوچک و حمام و… وجو دارد.در طبقه بالا،چندین اتاق کار گروهی تعبیه شده است.در طبقه همکف،علاوه بر دفاتر اداری،معماران فضاهای غیر رسمی همکاری ایجاد کرند،از جمله شامل یک سالن و تالار کنفرانس،یک کافه تریا مجهز به میز های مناسب کار.(تمام مبلمان در لهستان ساخته شده است).

طراحی دفتر کار

سقف این مجموعه از فولاد ضد زنگ بازیافتی ساخته شده است و برای تکمیل کردن طراحی از دیگر متریال مانند چوب استفاده شده است.

طراحی فضای اداری

دیوار آجری،که حاکی از تاریخ و گذشته این کارخانه است به عنوان یک دیوار اصلی برای سه طبقه عمل میکند.برای کافه تریا پنجره های بزرگ طراحی شده است که نشانگر نمای گذشته این ساختمان است.

طراحی فضای استراحت

میز پذیرش اصلی،در انتهای سالن از تخته های بازیافتی چوبی قرار داده شده است.همچنین دیوار با چراغ های LED تزئین شده اند.اطراف پذیرش یک باغ  متری طراحی و اجرا شده است.کفپوش انتخاب شده یاآور دهه ۱۹۵۰ است.نماد شهر ورشو،یک پری دریایی بین چراغ های LED روی دیوار نصب شده است.البته در این دکوراسیون چند عناصر طراحی دیگری وجو دارد که در این مطلب ما فقط به چند مورد آن اشاره کرده ایم.

طراحی دفتر کار google

طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار مدرن

طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار

تحریریه معماری آرل

منبع:retaildesignblog.net

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3684 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم