ویدیو: مبلمان و دکوراسیون سبک رترو در نشیمن!

سبک رترو در دکوراسیون داخلی منزل سبکی است که به صورت آگاهانه مشتق و یا تقلید از روندها، موسیقی، مدها، و یا نگرش های گذشته است. رترو بازگشت به گذشته را افاده می کند و حس نوستالژیک یک دوره بخصوص و اجرای تکنیک های دکوراسیون داخلی آن دوره را یادآور می شود.

این سبک مدل دکوراسیونی است که وسایلی مربوط به یک دوره خاص در آن به کار می رود و رنگ های براق و زنده در الویت هستند. می توان گفت مبلمان و اکسسوری هایی در آن استفاده می شود که از مدل های قدیمی الهام گرفته اما همخوان با  دوره جدید بازسازی شده اند این سبک برگرفته از گذشته بوده که به حالت مدرن درآمده حس آرامش و راحتی را در انسان القا می کند و همچنین باعث خلاقیت بیشتری در دکور می شود.

در دنیای طراحان، رترو به عنوان سبکی متشکل از چندین سبک دکوراسیونی و به همین سبب متنوع و تطبیق پذیر شناخته می شود بنابراین بدون محدودیت می توان ساختار های بی نظیر دکوراتیو ، مصالح، رنگ ها و بافت ها را بر اساس گرایش ها و سبک های گذشته را با این سبک ترکیب  اثری بی نظیر در دکوراسیون داخلی هر فضایی خلق نمود. در ادامه با دکوبوم با مشاهده دو  ویدیو استفاده از این سبک در نشیمن منزل و نمونه مبلمان این سبک همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4424 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم