انتخاب مبلمان برای نشیمن های کوچک!

انتخاب مبلمان در دکوراسیون نشیمن های کوچک می تواند مسئله ای چالش برانگیز باشد اما جالب است بدانید دکوراسیون فضاهای کوچک بسیار آسانتر از فضاهای بزرگ در بسیاری موارد می باشد مخصوصا اگر بودجه معینی در نظر گرفته شود انتخاب ها محدود شده و با کم شدن گزینه ها دکوراسیون آسان تر خواهد بود.

در واقع قوانین اصلی دکوراسیون در فضاهای بزرگ و کوچک ثابت هستند و قوانین سعی در انتخاب مبلمان متناسب با ابعاد فضا و دیگر اجزا دارند.

در فضاهای کوچک با راهکارهای هوشمندانه می توان عملکرد فضا را مانند زندگی در فضایی بزرگتر ارتقاء داد ، نحوه صحیح دکور نمودن فضاهای کوچک با طراحی مناسب نشان داده که کمتر می تواند گاهی بیشتر باشد به معنی این سخن کیفیت بالا بدون در نظر گرفتن کمیت فضاست.

یکی از بزرگترین مشکلات در فضاهای کوچک عدم وجود فضای کافی برای ذخیره سازی وسایل است که با ترفندهایی می توان این فضاها را گسترش داده و از طریق افزودن قفسه ها، مبلمان کمجا و چندمنظوره این مشکل را حل نمود.

این مبلمان فضای ایده آلی برای زوج های جوان و یا تک نفره ایجاد می کنند و حتی می توانند فضایی متناسب برای یک خانواده کوچک را فراهم کنند.

مبل های بدون دسته و ظریف تر فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهند پس برای فضاهای کوچک مناسب تر هستند  اما اگز از مبل های کمجا  چندمنظوره استفاده می کنید می توانید مبلمان بزرگتری را استفاده کنید زیرا کاربری های مختلف در آن گنجانده می شود.

همچنین سعی کنید از طرح های ساده تر با خطوط شارپ در مبلمان برای فضاهای کوچک بیشتر استفاده کنید برای مثال طرح های منحنی و یا شلوغ به دلیل اینکه فضای بیشتری اشغال می کنند و کاملا گوشه های فضا را پر نمی کنند برای فضاهای بزرگتر مناسب تر هستند.

از دیگر نکات برای انتخاب مبلمان نشیمن های کوچک حفظ سادگی فضا و مبلمان است زیرا سادگی، فضا را منظم تر جلوه داده و از آشفتگی بصری جلوگیری می نماید همینطور سبک های مینیمال و مدرن نیز با رنگ های ملایم تر می تواند گزینه ای ایده آل محسوب شود.

تحریریه دکوبوم

 

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3106 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم