دکوراسیون خانه مدرن

دکوراسیون داخلی پنت هاوسی مدرن در لندن

این پنت هاوس مدرن در قلب شهر لندن در منطقه معروف کاونت گاردن واقع شده است.طراحی این خانه توسط استودیو  Ulanowski انجام شده.صاحبان این پنت هاوس مدرن در حوزه ی طراحی جواهرات در هنگ کنک فعالیت خانوادگی دارند به همین خاطر در طراحی خلاقیت و هنر به وضوح قابل مشاهده است.

دکوراسیون خانه مدرن

با استفاده از نور،ترکیب رنگ ها،استفاده از متریال طبیعی،بازی با جزئیات آبی تیم طراحی،توانستند فضای مدرن و زیبا با احساس سرزندگی و تازگی در دل شهر خلق کنند.فضای اصلی این خانه،پلانی با عرض کم و طول زیاد است که در مجموعه میتوان گفت پلان باز آن تاثیر مثبت زیادی در دکوراسیون منزل گذاشته است.این فضا شامل،آشپزخانه،ناهارخوری و نشیمن است که طراحی مدرن،ظریف،زیبا دارد.

دکوراسیون خانه مدرن

کف چوبی روشن و مبلمان در کنار لوازم و وسایل آبی ترکیب این طراحی تازه و سرزنده است.در گوشه ی این آشپزخانه زیبا،کابینت زاویه متناسب با شیب گرفته و از رنگ آبی تیره در ترکیب آن استفاده شده است.

دکوراسیون خانه مدرن

در ورودی منحنی و مبلمان راحتی با استایل مکعبی و L  شکل در کنار جرئیات چوبی دیگر،جلوه ای خاص در دکوراسیون ایجاد میکند و تمام جزئیات را به خوبی برجسته میکند.

دکوراسیون خانه مدرن

مبلمان مدولار،رنگ آبی تیره در دکوراسیون و کابینت های سفارشی احساس تازگی و سرزندگی را در این خانه مدرن افزایش می دهد.

دکوراسیون خانه مدرن

پله های زیبا سوراخ شده (که این ایده زیبا هنری توسط جوزف والر انجام شده است) تکمیل کننده دکوراسیون قسمت های دیگر است و  گویای آن است که روند طراحی در سراسر نقاط جریان پیدا مرده است.یک ترکیب ایدئولوژیک خاص و شیک را به طراحی اضافه کرده است.نصب نور نئون زیر راه پله با تناژ رنگی آّبی ایده جالبی در طراحی بوده است.

راه پله خاص

در حمام مستر این خانه،ترکیب مناسبی مابین پانل های چوبی و کاشی های دست ساز مراکشی صورت گرفته که ظاهری دلنشین و آرام ایجاد کرده است.ورود نور طبیعی،استفاده از چوب و رنگ آبی تاثیر مثبت زیادی در طراحی داشته است که در تمام قسمت های خانه این اصول رعایت شده است. میتوان گفت در این طراحی،معماری و هنر به خوبی باهام ترکیب شده اند.

دکوراسیون خانه مدرن

دکوراسیون خانه مدرن

راه پله خاص

چیدمان حمام

تحریریه دکوبوم

منبع:interiorzine.com

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3018 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم