ویدیو: دکوراسیون داخلی منحصر به فرد میکرو آپارتمانی مدولار

طراحی داخلی این آپارتمان کوچک توسط رابرت گارنو در منهتن و برای پوشش دهی نیازهای ۶ تا ۱۰ مهمان طراحی و اجرا شده است. در معماری این فضا از یک دیوار پنهان استفاده شده به نحوی که هنگامی که دیوار چرخانده می شود، یک فضای بزرگ به اتاق نشیمن و اتاق خواب تقسیم شده و یک تخت در پشت دیوار پنهان شده است .
دو قفسه دیواری را می توان از دیوار کنار تخت بیرون آورد و دیوار متحرک نیز با تعبیه قسمت های زیادی برای ذخیره سازی هوشمندانه، فضای بیشتری را ایجاد می نماید.در قسمت مرکزی پنجره ای وجود دارد که می تواند نور طبیعی از اتاق نشیمن به اتاق خواب منتقل شود.
همچنین یک دیوار چرخشی را در حمام ساخته است که هنگامی که دیوار چرخش می یابد فضای به اندازه کافی بزرگی برای روشویی دو نفره در فضا ایجاد می نماید.
در دکوراسیون داخلی آشپزخانه نیز میزی تاشو سبب ایجاد فضای بیشتر شده که می تواند امکان قرارگیری ۱۰ صندلی را برای مهمانان در حین غذاخوردن مهیا سازد در دکوراسیون داخلی این آپارتمان سعی شده تا فضا کاربردی تر و با استفاده بهینه از فضا در فضای محدود این استودیو علاوه بر پوشش نیازها زیبایی و عملکرد را در منزل بگنجاند در ادامه با مشاهده ویدیو این آپارتمان و طراحی هوشمندانه در قسمت های مختلف با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم
امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3290 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم