دکوراسیون داخلی خانه چوبی

دکوراسیون داخلی آپارتمانی مدرن و چوبی

هنگامی که صحبت استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی مطرح می شود،اغلب توجه افراد به کف و مبلمان برای ترکیب این المان های طبیعی  جلب می شود.در این آپارتمان روشن و پرنور،از چوب،در دیوار،سقف،کف و مبلمان سبک مید سنچری استفاده شده است.این آپارتمان،با احساس راحتی،بافت تازه در کشور اوکراین واقع شده است.

در اتاق نشیمن مدرن این آپارتمان،پنجره ای بزرگ که از سقف تا کف ارتفاع دارد طراحی شده است و نور خورشید بر روی مبل بزرگ،میز قهوه مینیمالیستی و لامپ های خاص می تابد.

دکوراسیون داخلی خانه چوبییکی از جالب ترین بخش های دکوراسوین داخلی این آپارتمان،کاناپه با بافت متفاوتی شبیه ژاکت است،این بافت منحصر به فرد بر جذابیت نشیمن خانه افزوده است و احساس نرمی و راحتی بیستری در فضا ایجاد کرده است.

دکوراسیون داخلی خانه چوبی

در اتاق کار،کنار میز کار،قفسه بزذگی برای کتاب ها،مجلات و… طراحی شده است.یک مبل برزگ با  کوسن های نرم و گرم در امتداد دیوار چوبی با رنگ ملایم که به خوبی با دیگر رنگ قفسه ها و کف هماهنگ شده قرار گرفته است.

دکوراسیون میرناهارخوریلوستری آبشاری بالای میز ناهارخوری تعبیه شده است.همچنین از صندلی های مدرن برای ناهارخوری استفاده شده است.پلان باز آشپرخانه امکان مشاهده تمام فضا را می دهد.

دکوراسیون میرناهارخوری

دکوراسیون اتاق خواب در اتاق خواب،دیواری از جنس چوب به کار رفته در اتاق کار و نشمین طراحی شده.یک آیینه بزرگ ایستاده،نور چراغ های اطراف تخت را منعکس میکند که باعث چندبرابری شدن روشنایی اتاق خواب شده است.

دکوراسیون اتاق خواب

کنار تخت،دو چراغ آویز بالای میز کنارتختی با پایه منحنی طراحی شده است.

دکوراسیون اتاق خواب

در امتداد تخت خواب،یک صندلی مطالعه راحت نزدیک پنجره قرار داده شده است.نور طبیعی کافی به خوبی در این اتاق وارد می شود با این حال چندین لامپ مطالعه برای اضافه کردم نور بیشتر در فضا تعبیه شده است.

دکوراسیون حمامحمامی بزرگ،لوکس با رنگ سفید برای این آپارتمان طراحی شده است.

دکوراسیون حمامدر دو طرف حمام ،دو در شیشه ای برای ورود به به سرویس بهداشتی و دوش تعبیه شده است.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون تراس

دکوراسیون تراس

تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing.com

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    6643 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم