ویدیو: انعطاف پذیری در آپارتمانی بسیار کوچک

استودیو آپارتمان ها و سوئیت ها در جوامع امروزی بسیار رایج گشته اند و محبوبیت آنها در سراسر جهان به سرعت رو به افزایش است. در این نوع آپارتمان ها اتاق ها در یک فضا با یکدیگر ترکیب شده اند و فضای زندگی در آنها شامل یک محیط یکپارچه است که با توجه به نیاز به چند بخش تقسیم شده است.

فضاهای اصلی در استودیو آپارتمان ها مانند سرویس بهداشتی می توانند به صورت ثابت طراحی شوند. به دلیل کمبود فضا برای تفکیک قسمت های دیگر به هیچ عنوان از عناصر ثابت مانند دیوار استفاده نمی کنند و در صورت لزوم برای تفکیک حوزه ها از پارتیشن ها بهره گرفته و سعی در حفظ حریم شخصی برای برخی حوزه ها مانند خواب می نمایند.

سبک مینیمال در فضاهای کوچک ایده ای خوب برای پرهیز از در هم ریختگی فضا در دکوراسیون می باشد استفاده از نور طبیعی، ابعاد مناسب مبلمان، استفاده ی بهینه از فضا، ایجاد نقطه کانونی و استفاده از مبلمان سفارشی در دکوراسیون داخلی و مبلمان کمجا و چندمنظوره ایده خوبی برای در دکوراسیون داخلی استودیو آپارتمان ها محسوب می شود  که از فضای کم موجود فضای زیادی برای فعالیت های مختلف در ساعات مختلف شبانه روز و برای نیاز های مختلف و ذخیره سازی کافی را فراهم می نماید در ادامه با مشاهده ویدیو یک استودیو آپارتمان کاربردی و انعطاف پذیر با دکوبوم همراه باشید….

 تحریریه دکوبوم
امتیاز دهید post

۲ نظرات

  • نادین آذر ۳۰, ۱۳۹۷ در ۰۴:۱۹

    واقعا عالی بود
    مخصوصا ویدئو خیلی هم مناسب اپارتمان نشین های مرکز تهران هستش چون اکثرا کوچیک هستن

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

4404 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم