طراحی داخلی فروشگاه و محل بازی و خلاقیت کودکان

منطقه بازی کودکان در این فضا در سانتا مونیکا توسط شرکت اسپانیایی Zooco Estudio طراحی شده است، به طوری که اعضای آن می توانند فرزندان خود را به برای بازی به آن جا بسپارند این مکان محلی برای مراقبت از کودکان است و هدف آن توانمند سازی والدین با کمک به زندگی شخصی و حرفه ای آنها است.

این تسهیلات و خدمات در فضای بازی در متراژ ۲،۱۰۰ متر مربع (۱۹۵ متر مربع) در شهر کالیفرنیای ساحلی قرار دارد و برای افراد بزرگسال و بچه ها  و با هدف بهره وری، خلاقیت و تعاملات طراحی شده است که دارای سه منطقه جداگانه یک فروشگاه، کافی شاپ، یک منطقه برای بازی کودکان در نظر گرفته شده است.

در پارتیشنها و طبقات از تخته سه لا استفاده شده و  Zooco Estudio در توصیف پروژه خود گفته است: “در سقف کاذب اصلی از یک زبان هندسی جهانی و سیستم مدولار و سازنده تکراری استفاده شده که این سیستم قابل انعطاف باعث افزایش جذابیت هر سه حوزه اصلی فضا گردیده است.

حوزه اولیه ورودی شامل یک بوتیک با محصولات کودک می باشد و بازدیدکنندگان می توانند در میز و صندلی ها استراحت نمایند. قفسه های روی دیوار با طرح سه گوش و نیم دایره ای است که در قسمت پایینی دارای بلوک های پوشیده از کاشی می باشد.

مکعب های مدولار و متحرک از کاشی های سرامیکی در رنگ صورتی و آبی ساخته شده اند و این انعطاف پذیری را برای پیکربندی فضا با توجه به نیازهای مختلف ارائه می دهند.

پشت کافه و مغازه منطقه بازی کودکان به نام Tinyland است که هدف آن ارائه اسباب بازی های هدفمند انتخاب شده است و برای رشد  بازی و خلاقیت در کودکان در نظر گرفته شده است.  زمین بازی شامل ساختارهای چوبی و استخر توپ، سرسره و تاب است و همچنین اتاق دارای فضای استودیویی است که بچه ها می توانند می توانند در آن به فعالیت های هنری بپردازند.

منطقه پشتی به قسمتی برای بزرگسالان اختصاص یافته و دارای مبلمان اداری و سبکی اسکاندیناوی می باشد در ادامه با مشاهده تصاویر بیشتر با دکوبوم همراه باشید….

تحریریه دکوبوم

منبع : retaildesignblog

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3993 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم