طراحی دفترفشن

طراحی داخلی شرکت فشن و مد

طراحی دفترکار لوکس  شرکت MatchesFashion.com  توسط گروه معماری Peldon Rose در شهر لندن انگلستان انجام شده است.این شرکت قصد تاسیس یک استودیو تکنولوژی درعین حال مدرن در شرق لندن را گرفته است.این فضا مساحتی برابر با ۲۴۰۰فوت مربع دارد که در پارک المپیک الیزابت قرار دارد وبیش از ۱۱ هفته زمان صرف انجام طراحی و اجرای فضای اداری و استودیو عکاسی شده است.MatchesFashion خواهان فضایی مدرن،خلاقانه و در عین حال همه جانبه بوده است که طراحی داخلی نشان دهنده ی فرهنگ و هویت برند باشد و فرصت کار و فعالیت هوشمندانه از طریق آن افزایش یابد و فضاهای چندمنظوره و هیجان انگیز را برای کارکنان فراهم کند.

طراحی اداری دفترکار

برای ورودی این دفترکار مد و فش نتنها از یک نیمکت و میز منشی با رنگ ملایم استفاده شده،دیوارهای این قسمت رنگ سفید ساده دارد.پشت قسمت رسپشن،نام شرکت با رنگ مشکی و برجسته حک شده است.

طراحی خانه مد

طراحی و ذکاوت در آن، به خوبی در این پروژه قابل مشاهده است.در این دفترکار،از رنگ نارنجی به عنوان رنگی برانگیزنده در دکوراسیون داخلی استفاده شده است.صنعتی و مدرن بودن یکی دیگر از ویژگی های اصلی است،برای مثال استفاده از لوله ها و تاسیسات در سقف نشان اصلی یک دفترکار صنتعی می باشد.

طراحی خانه فشن در لندن

برای تفکیک فضا از شیشه و قاب فلزی مشکی رنگ استفاده شده که به وسیله آن حریم خصوصی کارکنان حفظ شده است.

استفاده از رنگ نارنجی

طراحی دفترکار

تعبیه و طراحی پنجره های بزرگ باعث شده که نور طبیعی به اندازه کافی وارد این دفتر بشود و به کارکنان انرژی بدهد.در کنار این این پنجره ها مبلمان راحتی برای استراحت کارکنان و گپ های دوستانه طراحی شده است.

طراحی اتاق جلسه

سبک صنعتی در طراحی داخلی

فعالیت این مجموعه در حوزه ی مد و فشن می باشد به همین منظور بر روی دیورهای سفید،قاب عکس محصولات و تولیدات این شرکت نصب شده است.

طراحی داخلی اداری

برا ی عکاسی از محصولات یک آتلیه اختصاصی طراحی شده است که مدل ها لباس ها را می پوشند,عکاسان عکس را میگرند و پس از رتوش و ادیت آماده انتشار می باشد.همانطور که در تصویر میتوان دید از رنگ سفید برای جلوه ی بیشتر محصولات در دکوراسیون این آتلیه استفاده شده است.

طراحی اتلیه عکاسی

یک تلویزیون بزرگ در اتاق جلسه برای نمایش فایل ها و تصاویر نصب شده است.در این اتاق جلسه از رنگ مشکی و سبز و همچنین چوب با رنگ روشن و تیره استفاده شده است.

طراحی اتاق جلسه

طراحی فضای مناسب برای اداری

طراحی اداری دفترکار

تحریریه دکوبوم

منبع:officesnapshots.com

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • رامین بهمن ۷, ۱۳۹۷ در ۲۳:۰۲

    جالب بود

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

3966 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم