دکوراسیون کشتی

طراحی داخلی و دکوراسیون کشتی تفریحی

در سرتاسر دیوارهای پیرامونی اتاق نشیمن پنجره های بزرگ و یکپارچه طراحی شده است.دو مبل نشیمن روبه روی این پنجره ها و دو مبل تک در زاویه ای مخالف با دو مبل دیگر در کشتی قرار گرفته اند،که امکان مشاهده مناظر اطراف با دید کامل را فراهم میکند.

دکوراسیون کشتی تفریحی

پشت اتاق نشیمن اتاق ناهارخوری با یک میز بیضی ۸ نفره با رنگ تیره قرار گرفته است.

طراحی داخلی کشتی تفریحی

در آشپزخانه یک پنجره بزرگ و یکسره مانند یک تابلو نقاشی منظره بیرون را نمایش می دهد،در این آشپزخانه کابینت ها ظاهری مینیمال و ساده دارند.علت آن هم این است که توجه بیشتر جلب منظره بیرون بشود.

آطراحی آشپزخانه در کشتی

تمام لوازم این خانه به صورت کاملا سفارشی از جهت ظاهر و عملکرد بر طبق نظر کارفرما طراحی و ساخته شده است.برای مثال در زیر تخت،باکسی بزرگ و مخفی برای نگهداری لوازم ساخته شده است.پله های این کشتی از چوب و نرده های فلزی با جدار شیشه ای ساخته شده است.

طراحی و دکوراسیون اتاق خواب در کشتی

طراحی پله

در تمام طول قایق پانل های دیواری وچراغ های LED متناسب با نور ورودی روشنایی را تنظیم می کنند.در اتاق خواب اصلی تعداد زیادی پنجره و سیستم ذخیره انرژی وجود دارد.

طراحی و دکوراسیون اتاق خواب در کشتی

در یکی از سرویس های حمام از کابینت مشکی و روشویی سفید برای ایجاد کنتراست استفاده شده است.در این کشتی نه تنها فضای زیادی برای استراحت موجود است بلکه یک ناهارخوری بر روی عرشه تعبیه شده است.

دکوراسیون حمام

طراحی میز بر روی عرشه کشتی

در قسمت بالایی کشتی فضای باز بیشتری وجود دارد که در آن یک سالن با سقف پوشیده و نیمکت هایی در دور تادور آن طراحی شده است.

طراحی بر روی عرشه کشتی

تحریریه دکوبوم

منبع:contemporist.com

امتیاز دهید post

۱ نظر

  • ph بهمن ۱۳, ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۸

    خیلی زیبا و رویایی بود

    پاسخ

نظر خود را به اشتراک بگذارید

6171 بازدید

آخرین اخبار دکوراسیون

    ویدیو های دکوراسیون داخلی

      دکوراسیون آشپزخانه

        چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

          خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

            کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم