کوچکی فضا محدودیتی برای زیبایی نیست!

طراحی داخلی این فضا  برای زوج جوانی درهنگ کنگ انجام شده است این پروژه فضایی شبیه کلبه های سوئیسی با سبک معاصر در تلفیق با سبک سنتی را در خود دارد و طراحی مجدد و بازسازی آن  توسط تیم جوان Bean Buro  به صورت آپارتمانی کوچک در ساختمان تاریخی قرن نوزدهم در هنگ کنگ صورت گرفته است.

الهام گرفتن از خطوط ساده با تأثیرات سبک آسیایی در این مکان ازجمله الهام و به کارگیری عناصر ژاپنی و استفاده از پلت فرم چوبی بلند در نزدیکی پنجره  منظر منحصر به فردی را ایجاد کرده که با پالت رنگی و متریال های ارگانیک و اشکال صاف و منحنی ساختارهای معاصر و مبلمان زیبا ترکیب شده است.

دکوراسیون داخلی آپارتمانی کوچک

دکوراسیون داخلی آپارتمانی کوچک

با انتخاب ترکیب رنگ های روشن و ارگانیک احساس تمیز بودن و محیطی مدرن در آپارتمان ایجاد شده است و ملایمت رنگ آبی لطافت و آرامش را به فضا اهدا نموده است.

دکوراسیون داخلی آپارتمانی کوچک

دکوراسیون آپارتمان عمدتا با ساختارهای چوب بلوط و سایه های نور زیبا شکل گرفته است و تم های رنگی تیره تر مانند درب شیشه ای اسلاید آبی رنگ در کنار مبلمان جذاب و ظریف با مبل راحتی به رنگ زغالی تیره یک لنگر بصری از جریانات و طراحی سازماندهی شده فضا ، نور و رنگ ها می باشد.

دکوراسیون داخلی آپارتمانی کوچک

دکوراسیون داخلی آپارتمانی کوچک

طراحی دکوراسیون آشپزخانه، با رنگ آبی و پانل ها و کابیت های سفارشی و  سطوح روشن و سفید رنگ محیطی نو، مدرن و کارآمد ایجاد کرده است ضمن اینکه رنگ سفید به گشایش فضا و بزرگتر نشان دادن آن کمک کرده است.

دکوراسیون داخلی آپارتمانی کوچک

پیوند آشپزخانه، فضای باز، ناهار خوری، و فضای سالن با هم توسط المانی مرکزی با گوشه های منحنی با سبک خیره کننده و مدرن متصل گردیده که یک روش هوشمندانه و عالی برای افزودن دکور و قفسه ها برای ذخیره سازی و قرارگیری اقلام دکوری می باشد و علاوه بر آن قرارگیری شومینه در مرکز فضا کانونی برای تمرکز بصری بوده  و با خطوط ساده و مدرن و ایده ای برای یکپارچه نمودن فضا می باشد.

دکوراسیون داخلی آپارتمانی کوچک

تحریریه دکوبوم

منبع: interiorzine

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    3136 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم