طراحی داخلی آشپزخانه صورتی

دکوراسیون داخلی ۳۰ آشپزخانه الهام‌بخش صورتی

۵۱ آشپزخانه الهام‌بخش صورتی به همراه نکات و لوازم جانبی برای کمک به شما تا طراحی مربوط به خود را انجام دهید
اگر به چیز متفاوتی برای طراحی آشپزخانه‌ی خود فکر می‌کنید، به رنگ صورتی فکر کنید. یک آشپزخانه به رنگ صورتی یک راه مطمئن برای تزریق انرژی مثبت و شخصیت بخشیدن به طراحی داخلی است. اگر رنگ‌های روشن را دوست دارید، بنابراین فضای بین کابینتی به رنگ صورتی تند می‌تواند انفجار رنگی را که به دنبال آن هستید را ارائه کند؛ برای سلیقه‌های آرام‌تر، کابینت‌های صورتی محو وجود دارند که با میز کار از جنس سنگ مرمر سفید، خارق‌العاده به نظر می‌رسند. همچنین می‌توانید به راحتی با قرار دادن وسایل صورتی رنگ و لوازم آشپزخانه‌ی صورتی و یا حتی با یک نقاشی قرمز کوچک، این رنگ را به نصبیات موجود در آشپزخانه اضافه کنید. در اینجا ۵۱ نکته و ترفند برای صورتی کردن طراحی آشپزخانه موجود ارائه شده است.

دکوراسیون آشپزخانه صورتی
تضاد را بیشتر کنید. اگر قرار است تا آشپزخانه‌ی شما در یک طرح پلان باز نشان داده شود، بنابراین شما هم کاری کنید تا به چشم بیاید. واحدهای آشپزخانه به رنگ صورتی روشن و دکوراسیون دیوار صورتی در این فضا بر روی واحدهای با پایه‌ی سیاه و کف سیاه رنگ با هدف ایجاد تضاد بالا، قرار می‌گیرند.
دکوراسیون آشپزخانه صورتی و مدرن
با استفاده از کابینت‌های سیاه به فضا درام ببخشید. زمانی که ما در ابتدا به یک آشپزخانه صورتی فکر می‌کنیم، ممکن است چیزی فوق روشن و فضای خالی به ذهنمان خطور کند، اما واحدهای آشپزخانه‌ای به رنگ صورتی زمانی که با کابینت‌ها و دکوراسیون سیاه یا خاکستری همراه می‌شوند نیز خوب دیده می‌شوند. میز ناهارخوری از جنس چوب خام که در این ترتیب قرارگیری آشپزخانه به شکل L جای گرفته، تعادل خوبی را مابین دو انتهای طیف رنگی برقرار کرده است.
دکوراسیون آشپزخانه صورتی و مدرن
با نور و سایه رنگامیزی کنید. این آشپزخانه مینیمالیست صورتی مایل به قرمز، تن رنگی جذابی را با استفاده از نور و سایه به لحاظ بصری ایجاد کرده است. چراغ‌های نواری در اطراف چارچوب فضای بین کابینتی و محیط سقف، به افزودن بعد به رنگ تخت کمک کرده است.
دکوراسیون آشپزخانه صورتی منیمال
دکوراسیون آشپزخانه‌ی صورتی را با وسایلی به رنگ متالیک گرم تزئین کنید. چراغ‌های طلایی و وسایل آشپزخانه از جنس مس در کنار رنگ صورتی مایل به قرمز مجلل و درخشان دیده می‌شوند.
دکوراسیون آشپزخانه صورتی و مدرن
یک راهنمایی ایجاد کنید. یافتن یک مورد اشاره به رنگ صورتی در نقاشی‌های سفید، خاکستری و بژ ممکن است تا احساس ظریفی از صورتی بودن به اتاق بیافزاید. این طرح داخلی ساده بر اساس سبک زیبایی‌شناسی سنتی ژاپنی به نام Wabi-Sabi است. این ایده حول پذیرش مفهوم ناپایداری و نقص تمرکز یافته است که می‌تواند به عنوان زیبایی وقار و قدمت دست کم گرفته شده از سبک روستیک درک شود.
دکوراسیون آشپزخانه صورتی و مدرن
رنگ برجسته را متعادل کنید. این کابینت‌های آشپزخانه به رنگ صورتی فلامینگویی روشن، دیواری وحشی از رنگ را به وجود می‌آورد و در عین حال طرح کلی نیز به صورت رام شده، مشاهده می‌شود. یک میز ناهارخوری به رنگ سیاه و صندلی‌های پارچه‌ای به رنگ خاکستری، طرح رنگ را تا حدودی می‌کاهد.
دکوراسیون آشپزخانه مدرن
از انعکاس برای رنگ دهی به کابینت‌های خود استفاده کنید. طراحی الهام‌بخش آشپزخانه نشان می‌دهد که چگونه شما می‌توانید درخشش ظریف صورتی را تنها با انعکاس رنگ صورتی در کف و یا با یک فرش صورتی رنگ به وجود آورید.
دکوراسیون آشپزخانه صورتی و مدرن
تن رنگ چوب و صورتی، تطابقی است که در بهشت صورت پذیرفته است. نرم‌ترین و ظریف‌ترین واحدهای صورتی رنگ و جزیره‌ی آشپزخانه تنها اشاره‌ای از گرما را به این دکوراسیون سفید می‌بخشند و در هماهنگی کامل با گرمای کف سازی چوبی چپ و راست است.
طراحی داخلی آشپزخانه مدرن
یک دیوار به رنگ صورتی می‌تواند ظاهری متفاوت به پلان ساده و باز بیافزاید.
طراحی داخلی آشپزخانه مدرن
روی کانتر را با گلدان‌های کوچک با شکوفه‌های گل‌دار تزئین کنید. یک آشپزخانه صورتی ملایم به خوبی با سبزی طبیعت همخوانی می‌یابد و وجود گل به خوبی با ظاهری ظریف به کار می‌آید.
طراحی داخلی آشپزخانه مدرن
با رنگ هماهنگ شوید. این آشپزخانه با طرح ملایم روشن به وسیله‌ی کاشی‌های مجلل بین کابینتی به صورت چپ و راست و صندلی‌های صورتی، رنگامیزی شده است. یک ست چای‌خوری به رنگ صورتی، یک پارچ و گلدان فلفل، قفسه‌های کم را با وسایل رنگی پر کرده است.
طراحی داخلی آشپزخانه مدرن
استوایی باشید. دیوار طرح دار صورتی خود را به انتهای مرجانی روشن وصل کنید و آن را با وسایل سبز رنگ تزئین کنید تا ظاهری کاملاً استوایی به خود بگیرد.
طراحی داخلی آشپزخانه مدرن
طرح صورتی خود را با استفاده از سقف نقاشی شده به رنگ صورتی، به ارتفاع جدیدی ببرید. این کار به طور خاص در اتاق‌هایی با سقف زیرشیروانی مرتفع به خوبی به کار می‌آید، زیرا افزودن رنگ به سقف باعث می‌شود تا فضا گرم‌تر به نظر آید. توجه داشته باشید که رنگامیزی یک سقف با ارتفاع کم به رنگ تیره می‌تواند اتاق شما را کوچک‌تر نشان دهد و این تأثیر می‌تواند غیر قابل تحمل باشد.
طراحی داخلی آشپزخانه مدرن
یک زیبایی کلاسیک ایجاد کنید. اجباری نیست تا یک آشپزخانه صورتی به صورت فوق مدرن یا متنوع باشد. این آشپزخانه صورتی تیره دارای یک حس زیبای کلاسیک است.
طراحی داخلی آشپزخانه صورتی و سبز
مثالی دیگر از حالت مرجانی و سبز، اما این بار با خطوط پایه‌ای سیاه به جای یک پشت زمینه سفید.
طراحی داخلی آشپزخانه صورتی
نسبت به قفسه‌بندی‌های باز آشپزخانه‌ی خود اصالت داشته باشید. این طاقچه‌ی چوبی با کناره‌های پویا، در مقابل تن رنگی گرم مربوط به دیوار طرح دار آشپزخانه دیده می‌شود.
طراحی داخلی آشپزخانه صورتی
از یک پایه مسی یا طلایی بازتاب‌کننده استفاده کنید تا بر واحدهای قرمز ملایم تأکید داشته باشد.

طراحی داخلی آشپزخانه مینیمال
مجموعه‌ای از قوری‌های چای بر روی طاقچه‌ای از آشپزخانه باز در این آشپزخانه با یک دیوار، تزئین کرده است، که در جلوی فضای بین کابینتی با طرح خال‌دار به صورت ترکیبی از رنگ‌های صورتی و آبی قرار گرفته‌اند.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن
تن‌های رنگ طبیعی چوب، چرم قهوه‌ای و سبدهای بافته‌شده، طیف صورتی را تکمیل می‌کنند.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن
طرح کف‌پوش خارق‌العاده‌ی خود را با ترکیبی از رنگ‌های صورتی ایجاد کنید. به طرح این کف‌پوش به صورت چپ و راست دقت کنید که با تن رنگی چوب طبیعی شروع می‌شود تا اینکه در تخته‌های صورتی و سفید ادغام می‌شود. طراحی کف در رنگ کاملاً سفید تمام می‌شود که در زیر فضای آشپزخانه‌ی خاکستری و صورتی تازه قرار گرفته است.

دکوراسیون آشپزخانه مشکی صورتی
ترتیب یک ضیافت را برای چشم‌ها بدهید. این جزیره‌ی صورتی به حد کافی برای خوردن بر روی آن خوب به نظر می‌رسد. واحدهای خاکستری تیره در پشت این جزیره مانع از این می‌شود تا طرح به شکل ساکارین (شکری) به نظر بیاید. یک سایه‌ی کم‌رنگ شده‌ی صورتی، اتاق کناری را تزئین کرده است.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن
یک کبریت روشن کنید. ابرهایی به رنگ صورتی مرجانی در بخش بین کابینتی قرار دارند که به طور کامل با طرح بلوک رنگی آشپزخانه همخوانی دارد.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن
ترکیب کنید. فقط به خاطر اینکه شما یک آشپزخانه‌ی صورتی دارید به این معنی نیست که شما نمی‌توانید از هر رنگی در رنگین‌کمان لذت ببرید، زمانی که موضوع در ارتباط با لوازم آشپزخانه‌ی شما باشد. فرقی نمی‌کند که این وسایل سبز باشند، زرد، لیمویی روشن، سرخ، فیروزه‌ای و یا از تمامی این رنگ‌ها باشد، شما شگفت‌زده می‌شوید از اینکه یک فضای بین کابینتی چگونه می‌تواند به صورت چندمنظوره باشد.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن
رنگ صورتی را در مقابل یک پشت زمینه کاملاً تاریک قرار دهید تا ظاهری اغواکننده به خود بگیرد. یک رنگ سیاه مجلل و فرش آشپزخانه به رنگ صورتی باعث می‌شود تا این فضا به صورت فاخری مثبت نیز به نظر آید.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن صورنی
با استفاده از یک رویه‌ی کابینتی بتنی به آشپزخانه‌ی صورتی روشن، وزن بی افزایید.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن صورنی
شگفت‌انگیز است! این طراحی آشپزخانه با سنگ خاکستری تیره، یک راز مخفی دارد. درهای کشویی تاشو را به عقب بکشید تا بالابر واحدهای صورتی فلامینگویی، رویه‌ی کابینت و فاصله‌ی بین کابینتی آشکار می‌شوند.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن صورنی
رنگ واحدهای دیواری را به گونه‌ای تغییر دهید تا یک الگو یا طرح جریان آزاد ایجاد کنند. این تأثیر را با استفاده از چراغ‌های نواری زیرکابینتی برجسته می‌کند.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن صورنی
کاشی‌های آبی رنگ در کنار آشپزخانه صورتی، ترکیبی کهربایی به وجود می‌آورد.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن صورنی
الگویی را به رنگ صورتی انتخاب کنید. کاشی‌های صورتی مرجانی در فضای بین کابینتی از این آشپزخانه، با الگوی پیچیده‌ی سفید، میزان صحیح علاقه را نشان می‌دهد. یک شیر آب به رنگ سیاه و دکور بتنی، تعادلی در خوشایندی به وجود آورده‌اند.

طراحی داخلی آشپزخانه مدرن صورنی
صورتی می‌تواند به عنوان تأکید نیز در یک آشپزخانه با سبک صنعتی به خوبی به کار آید.
تحریریه دکوبوم

منبع:home-designing

امتیاز دهید post

هیچ نظرات

    نظر خود را به اشتراک بگذارید

    4655 بازدید

    آخرین اخبار دکوراسیون

      ویدیو های دکوراسیون داخلی

        دکوراسیون آشپزخانه

          چیدمان و دکوراسیون پذیرایی

            خلاقیت در طراحی و دکوراسیون

              کانال دکوراسیون کانال تلگرام دکوبوم